امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور در تمام مقاطع حضوری شد

سرپرست دانشگاه پیام نور با بیان اینکه آزمون پایان ترم در تمام مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری حضوری برگزار می‌شود، گفت: این امکان برای دانشجویان غیربومی فراهم است که در نزدیکترین مرکز پیام نور به محل زندگی خود، برای شرکت در آزمون پایان ترم ح...

به گزارش رصد روز، سرپرست دانشگاه پیام نور با بیان اینکه آزمون پایان ترم در تمام مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری حضوری برگزار می‌شود، گفت: این امکان برای دانشجویان غیربومی فراهم است که در نزدیکترین مرکز پیام نور به محل زندگی خود، برای شرکت در آزمون پایان ترم حاضر شوند.

«ابراهیم تقی‌زاده» سرپرست دانشگاه پیام نور درباره تصمیم این دانشگاه برای چگونگی برگزاری آزمون‌های پایان ترم گفت: آزمون‌های پایان ترم تمام واحدهای دانشگاه‌های پیام نور، در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری حضوری برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تصمیم به برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور از ابتدای انتخاب واحد دانشگاه اعلام شده است، بیان کرد: ما تا امروز تغییری در این تصمیم ایجاد نکرده‌ایم و اگر در وضعیت کرونا تغییری ایجاد شود، در مورد شکل برگزاری امتحانات هم متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد، اما اگر شرایط به همین ترتیب باقی بماند، امتحانات پایان ترم هم قطعا به صورت گسترده در تمام واحدهای پیام نور کشور، حضوری است.

تقی‌زاده درمورد وضعیت دانشجویان غیربومی در شرایط برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم توضیح داد: این امکان برای دانشجویان غیربومی فراهم است که در نزدیکترین مرکز پیام نور به محل زندگی خود، برای شرکت در آزمون پایان ترم حاضر شوند.

سرپرست دانشگاه پیام نور در مورد شیوه برگزاری کلاس‌های درس دانشگاه‌های پیام نور تاکید کرد: سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور ترکیبی است و کلاس‌های درس مقطع دکتری، کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شود. همچنین برای مقاطع مختلف شیوه‌نامه استانی هم وجود دارد و در برخی مراکز استان‌ها، این اختیار به دانشگاه داده شده که با هماهنگی با اساتید برخی کلاس‌ها حضوری برگزار شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار