امروز بزرگترین بندر خشک ریلی در تهران افتتاح شد

مدیرعامل راه آهن گفت: امروز بزرگترین بندر خشک ریلی در تهران افتتاح شد و به زودی شاهد ورود قطارهای باری در این بخش هستیم. به گزارش رصد روز، آقای میعاد صالحی  در آیین افتتاح  و بهره برداری بندر خشک ریلی تهران  گفت:  یک قطار  که  دو سه روز  ...

مدیرعامل راه آهن گفت: امروز بزرگترین بندر خشک ریلی در تهران افتتاح شد و به زودی شاهد ورود قطارهای باری در این بخش هستیم.

به گزارش رصد روز، آقای میعاد صالحی  در آیین افتتاح  و بهره برداری بندر خشک ریلی تهران  گفت:  یک قطار  که  دو سه روز  از بندر عباس  حرکت کرده، امروز  وارد  بندر خشک تهران شد.

به گفته مدیرعامل راه آهن، این نقطه در ۲۵ کیلومتر  تهران قرار دارد،  شرکت های خودروسازی و سایر حوزه های تخصصی که‌  در اطراف تهران  وجود دارد. با راه اندازی این بندر خشک می توانیم این خدمت رسانی ارزشمند را انجام دهیم.

او می‌گوید: با راه اندازی این بندر خشک شاهد کاهش آلودگی هوا و بهینه سازی مصرف سوخت و ایجاد اشتغال  در اطراف این منطقه هستیم.

او گفت:  سال گذشته در همین ایام  این منطقه  فضای بیابانی بود، امروز با حمایت های صورت گرفته شاهد بهره‌برداری از بندر خشک هستیم  .

صالحی گفت:  این  قطار حاوی ۱۷ کانتینر است و  فردا قطار دوم می رسد ودر ۶ ماه دوم سال سه بار تست ترخیص داشتیم  و بخش خصوصی همکاری داشتند و همواره این همکاری  ادامه دارد .

او گفت: ایجاد هاب تاثیر زیادی در صادرات و واردات دارد و در صورت نیاز  توسعه  فاز دوم را در کنار آن پیش بنیی کرده ایم.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط