امین حیایی ویلچرنشین شد؟

به گزارش رصد روز،  بررسی ما نشان می‌دهد که این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تصویر منتشر شده مربوط به آذرماه ۱۳۹۶ است. درست زمانی که امین حیایی سر ضبط فیلم سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی بود که هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس‌ها در قزو...

به گزارش رصد روز،  بررسی ما نشان می‌دهد که این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تصویر منتشر شده مربوط به آذرماه ۱۳۹۶ است. درست زمانی که امین حیایی سر ضبط فیلم سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی بود که هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس‌ها در قزوین پای راست اش شکست.

امین حیایی با پای شکسته روی ویلچر نشسته است و به همراه چند تن از مسئولان و کادر درمان بیمارستان در حال گرفتن عکس یادگاری است. تصویری که هر چند جدید نیست، اما برخی رسانه‌ها روز گذشته دوباره آن را منتشر کردند و شایعه عجیب سکته امین حیایی را سر زبان‌ها انداختند.

اما بررسی ما نشان می‌دهد که این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تصویر منتشر شده مربوط به آذرماه ۱۳۹۶ است. درست زمانی که امین حیایی سر ضبط فیلم سینمایی درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی بود که هنگام فیلمبرداری یکی از سکانس‌ها در قزوین پای راست اش شکست.

ماجرای شایعه ویلچرنشینی امین حیایی
همان زمان روزبه معینى مدیر برنامه هاى امین حیایى و مشاور پروژه سینمایى درخونگاه در این رابطه گفته بود که در یکی از صحنه‌های فیلم قرار بوده امین حیایى در کارخانه‌اى در قزوین از سقف وانت به پشت ماشین بپرد. اما در هنگام پرش پالت چوبى کف وانت شکسته و مچ پاى امین حیایی پیچ خورده و دچار آسیب شده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار