انتصاب مدیرعامل بیمه “ما” به عنوان عضو شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه

طی حکمی از سوی دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه، دکتر بهاری‌فر؛ مدیرعامل بیمه "ما" و دکتر مظلومی؛ مدیرعامل بیمه تعاون، به عنوان اعضای جدید شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه منصوب شدند.

به گزارش رصد روز، طی حکمی از سوی دکتر کردبچه رئیس پژوهشکده بیمه، دکتر بهاری‌فر؛ مدیرعامل بیمه “ما” و دکتر مظلومی؛ مدیرعامل بیمه تعاون، به عنوان اعضای جدید شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه منصوب شدند.

 به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، اعضای جدید شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه به عنوان نهاد تصمیم‌گیرنده در خصوص فعالیت‌های علمی و پژوهشی پژوهشکده منصوب شدند که در این میان نام حجت بهاری فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره بیمه “ما” به دلیل اقدامات ارزشمند وی در این زمینه به چشم می خورد.
بر اساس این گزارش در زمان مدیرعاملی حجت بهاری فر در بیمه “ما” ، مرکز آینده ­پژوهی با هدف شناخت و درک مسائل نوظهور در صنعت بیمه و نحوه برخورد با آنها، مطالعه  در خصوص رشد فناوری در آینده و بهره­ گیری از آن برای انجام تحقیقات کاربردی و پذیرش و درک اهمیت ایده‌ها برای خلق و شکل دهی آینده‌ای برتر و مطلوب طراحی شده است.
گفتنی است اعضای این نهاد تصمیم‌گیرنده پژوهشکده متشکل از نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اساتید، پژوهشگران و متخصصین برتر دانشگاه و صنعت در حوزه بیمه و رشته‌های مرتبط هستند.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار