اکرم محمدی در ۶۵ سالگی+ عکس

به گزارش رصد روز، اکرم محمدی بازیگر قدیمی و شهرت یافته سینما و تلویزیونه که تا به حال کارنامه کاری بسیار پرباری رو برای خود ساخته. اکرم محمدی گرچه که این روزا در این عرصه شگفت انگیر کمرنگ شده و دیگه خیلی بازی نمیکنه اما باید گفت مِن جمله ...

به گزارش رصد روز، اکرم محمدی بازیگر قدیمی و شهرت یافته سینما و تلویزیونه که تا به حال کارنامه کاری بسیار پرباری رو برای خود ساخته. اکرم محمدی گرچه که این روزا در این عرصه شگفت انگیر کمرنگ شده و دیگه خیلی بازی نمیکنه اما باید گفت مِن جمله هنرمندانی هستش که هواداران بسیاری داره و هنوز از محبوبیتی که داشت کاسته نشده. اکرم محمدی در آخرین کاری که به صورت غلیظ دیده شد و خیلی هم مورد توجه قرار گرفت سریال “ستایش” بود که نقش خانوم بزرگ رو ایفا کرد و به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیدش. چرا که در این سریال باید در مقابل شخصیتی همچون حشمت فردوس زنی محکم و با ابهت و در عین حال مهربون رو نشون میداد که هم از پس فردوس خان براومده و هم تونسته دل همچین شخصیتی رو ببره! که خب دیدیم که اکرم بانو خیلیم خوب از پس کار براومد.

اکرم محمدی

ناگفته هم نمونه که اکرم محمدی نسبتی با نرگس محمدی یا همون بازیگر نقش ستایس نداره و این تنها شباهت اسمی می باشد.

چهره ای نو از اکرم محمدی وقتی ۶۵ سالشه!

اما از کار و بار اکرم محمدی که بگذریم و برسیم به لایف استایل خانوم بازیگر باید بگیم ایشون نیز از قرتی های روزگار هستند که تا به حال چند باری تصویر پر از آرایشون مورد توجه قرار گرفته. البته که شاید بگین این یک موضوع خصوصی محسوب میشه که در پاسخ باید بگیم درسته اما وقتی پای یک بازیگر میاد وسط و عکساش رو در فضای اجتماعی منتشر میکنه، دیگه چندان خصوصی به نظر نمیاد و کاربران زیادی هستند که در رابطه با ریز جزئیات اونها کامنت های مختلفی میدن، هم خوب و هم بد!

مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از خانوم بازیگرمون که تازگیا به اشتراک گذاشته شده و اکرم محمدی با چهره ای نو ظاهر شد.

عکس اکرم محمدی

آرایشگر دست طلایی که بی خط و خش فیس اکرم محمد رو کرد بیست ساله!

البته که قطعا گرد پیری در این عکس ها بر چهره اکم محمدی مشخصه و شاید بگین این که آرایش خاصی نداره اما روی سخن ما تصاویری بود که از اکرم محمدی چندی پیش منتشر شد! خانوم بازیگر در حالی که برای مدلینگ به سالن زیبایی رفته بودند با میکاپی کامل و به شدت روتوش شده ظاهر شدند که خب قصد آرایشگر و عکاس از این میزان پوشش این بوده که نشون بدن ما حتی بانوان سن دار که چهره ای جوان ندارند رو میتونیم در این حد جوانسازی کنیم بدون هیچ خط و خشی!!

گفتیم اکرم محمدی تو کار و بارش کمرنگ شده! چرا؟

اما دلیل همیشگی بازیگران برای کم کار شدنشون که واقعت هم داره چرا که تلویزیون گویای همه چیز هست!!! نقش های پیپشنهادی به دلم نمی نشیند، متاسفانه طی سال های اخیر، سطح کیفی آثار پیشنهادی به شدت افت پیدا کرده است. اکثر آثاری که به دستم می رسد به لحاظ فیلمنامه در سطح پایینی قرار دارند.

از طرفی نحوه پرداخت دستمزدها هم همیشه با مشکل مواجه بوده و هیچ شفافیتی در مورد زمان پرداخت و چگونگی آن وجود ندارد.

اکرم محمدی بازیگر

دختر خانوم اکرم بانو که خودش یه پا شاخ اینستاس!

خانوم اکرم محمدی یه دختر جذاب به اسم مروارید جعفری داره که خانوم خانوما هم کم و بیش در عرصه بازیگری مثل مادر جانش فعالیت می کنه  البته نسبت به اکرم محمدی مروارید خانوم فعالیت نسبتا خو بی در اینستاگرام داره و هرازگاهی از خودش و کارهایی که انجام میده عکس منتشر می کنه، اونم عکس های خفن و درجه یکی که حسابی قابل توجهن.

اکرم محمدی سلبریتی

بیوگرافی جالب اکرم محمدی

اکرم محمدی متولد ۶ مرداد ۱۳۳۷ در تهران، تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که با تئاتر شروع کرد و با سریال «پدرسالار» به شهرت زیادی دست یافت و در سریال ستایش هم دوباره مورد توجه قرار گرفت.

با فیلم «مادر» چهره اش شناخته شد تا اینکه سال ۱۳۷۳ با سریال «پدر سالار» در نقش زهره همسر جلال و عروس اسدالله خان به شهرت دست یافت. سپس حضور در فیلم «دختری باکفش های کتانی» در سال ۷۷ و فیلم «سام و نرگس» سال ۷۹ مورد تحسین فراوانی قرار گرفت.

اکرم محمدی بازیگر سریال

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار