این افراد هرگز ترشی نخورند

هر فردی به طور طبیعی از یک طعم ترش یا شیرین خوشش می آید و همیشه به دنبال خوراکی هایی با این طعم است. یکی از معروف ترین طعم های ترش بعد از قره قروت، لواشک و آلوچه که همگی از میوه های ترش بدست می آیند ترشی سبزیجات است. برخی از افراد حتی به ...

به گزارش رصد روز، هر فردی به طور طبیعی از یک طعم ترش یا شیرین خوشش می آید و همیشه به دنبال خوراکی هایی با این طعم است. یکی از معروف ترین طعم های ترش بعد از قره قروت، لواشک و آلوچه که همگی از میوه های ترش بدست می آیند ترشی سبزیجات است. برخی از افراد حتی به صورت خالی نرشی می خورند. ترشی به طور بالقوه ضرر ندارد اما یک گروه خاص باید از خوردن ترشی به جد خودداری کند.

افرادی که کم خونی دارند باید ترشی را از رژیم غذایی خود چه به همراه غذا و چه خالی حذف کنند. و نه تنها ترشی که هر ماده غذایی که دارای طعم ترش است با خون سازی منافات دارد و برای افرادی که دارای کم خونی هستند یک خطر بزرگ محسوب می شود.

لذا توصیه می شود افرادی که دارای کم خونی هستند از مصرف ترشی و تمام مواد غذایی ترش پرهیز نمایند. مصرف زیاد ترشی توسط زنان منجر به تشدید کم خونی و فقر آهن در آن ها می شود و در ادامه باعث افت فشار خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

برنا

مطالب مرتبط