این زن بزرگترین گونه های جهان را دارد+ عکس

به گزارش رصد روز،  اما باز هم احساس می‌کند هنوز آنقدر که دوست دارد، گونه‌هایش را بزرگتر نکرده است. البته آناستازیا به‌تازگی در ترکیه عمل جراحی بزرگ کردن «سینه» هم انجام داده است. از ۹۱هزار طرفداران اینستاگرامی این زن ۳۳ ساله، فقط ۲۲۰۰ نفر...

به گزارش رصد روز،  اما باز هم احساس می‌کند هنوز آنقدر که دوست دارد، گونه‌هایش را بزرگتر نکرده است. البته آناستازیا به‌تازگی در ترکیه عمل جراحی بزرگ کردن «سینه» هم انجام داده است.

گونه بزرگ

از ۹۱هزار طرفداران اینستاگرامی این زن ۳۳ ساله، فقط ۲۲۰۰ نفر از گونه‌های بزرگ او تعریف کردند و ظاهر او را جذاب دانستند. اما کاربران دیگر، نظرات متفاوتی داشتند. برخی به او هشدار دادند، اگر به این منوال ادامه دهد، ۵۰ سالگی‌اش را هم نخواهد دید. برخی دیگر هم می‌گفتند، ممکن است با این تعداد عمل جراحی مخالفتی نداشته باشند، اما بدن او دیگر تحمل این همه جراحی را نخواهد داشت.

برخی از کاربران هم گفتند، «مگر بدن‌های فعلی‌مان چه مشکلی دارند که این همه جراحی را تحمل کنند.»

گونه بزرگ

عده‌ای از کاربران هم به او گفتند، «دلیل این همه جراحی تو، فقط به خاطر شهرت و کسب درآمد است.»، اما آناستازیا می‌گوید، «این حرف صحت ندارد و من عاشق این ظاهر خود هستم و هر جراحی که انجام می‌دهم، به دلیل علاقه‌ام به آن است.»

 

مطالب مرتبط