بارداری جنجالی همسر احمدزاده+ عکس

به گزارش رصد روز،  پیروزی پر گل روز گذشته تیم سپاهان در مقابل گل گهر سیرجان حواشی جالبی را در پی داشت. اما نکته جالب توجه این بازی شادی پس از گل فرشاد احمدزاده هافبک فعلی تیم سپاهان بود‌. این بازیکن اسبق تیم پرسپولیس بعد از گلزنی توپ را د...

به گزارش رصد روز،  پیروزی پر گل روز گذشته تیم سپاهان در مقابل گل گهر سیرجان حواشی جالبی را در پی داشت. اما نکته جالب توجه این بازی شادی پس از گل فرشاد احمدزاده هافبک فعلی تیم سپاهان بود‌.

این بازیکن اسبق تیم پرسپولیس بعد از گلزنی توپ را داخل پیراهن اش گذاشت و تلویحا به این موضوع اشاره کرد که به زودی پدر خواهد شد. البته فرشاد احمدزاده بعد از پایان بازی هم توضیح داد که به زودی صاحب فرزندی خواهد شد و این گل را به او تقدیم کرده است.

این در حالی ست که در هفته های گذشته همسر بلاگر احمدزاده هم با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش خبر فرزند در راهشان را اعلام کرده بود. با این حال ساعاتی پیش کیانا محمدی با انتشار تصویری از همسرش و لحظه شادی پس از گل اش به او ابراز احساسات کرده و او را جان خطاب کرده است و با توجه به رفتار فرشاد احمدزاده که نمایشی از بارداری داشته است و تایید کیانا انگار باید منتظر نوزادی باشند و همین عکس ها دل ترلان پروانه که نامزد اول آقای فوتبالیست بود را سوزانده است !

فرشاد احمدزاده

مطالب مرتبط

آخرین اخبار