بازار بورس فردا چه می شود؟ / شاخص منفی است

بازار بورس فردا چه می شود؟ فردا شاخص منفی است. این جواب کوتاه البته به معنی ریزش نیست بلکه کف سازیهای مناسبی در اکثر نمادهای بازار را شاهدیم.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار بورس امروز کار خود را با شاخص ۱٬۴۸۴٬۱۲۶٫۶ واحدی پایان داد این درحالیست که امروز شاخص کل بورس نزدیک به ۳۲ هزار واحد ریزش داست و طبق آمار امروز در کنار ۷۸ سهم مثبت ۲۳۲ سهم منفی در بازار داشتیم که تقریبا سه برابر سهام مثبت بازار بودند. شاخص هم وزن نیز ۴۵۱,۹۲۱.۲۰ واخد بود بنابراین کلیت بازار یا این اتفاق تحت الشعاع قرار گرفت و بازار قرمز پوشی را شاهد بودیم. بیشتر حجم تقاضا نیز امروز در نماد بوعلی مشاهده شد و بیشترین حجم عرضه نیز مربوط به نماد خساپا بود. فردا بازار بورس چه می شود؟ با جزئیاتی که گفته شد و همین طور بررسی اندیکاتورها می توان به این نتیجه رسید که فردا شاخص منفی است.

اندیکاتورهای آر اس ای ، مکدی و ایچیموکو با جزئیاتی که در اختیار می گذارند نشان می دهند که فردا نیز بازار قرمز رنگی را پشت سر خواهیم گذاشت هرچند که این موضوع از هفته قبل نیز کاملا قابل مشاهده بود و می توانست برای کسانی که قصد نقد ششدن دارند مفید باشد.

البته در پاسخ به سؤال بازار بورس فردا چه می شود؟ باید این موضوع را نیز مطرح کرد که شاخص صنعت و بانک می توانند اتفاقات خوبی را پشت سر بگذارند بنابراین دارندگان این نمادها روز خوبی را در کل پشت سر خواهند گذاشت زیرا کف سازیهای شاخص صنعت و بانک به خوبی نشان دهنده خیز برای برای صعود است. اما در مجموع فردا شاخص منفی است.

 

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار