بازدید مدیرعامل بیمه کوثر از سرپرستی استان آذربایجان‌غربی

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه بازدیدهای میدانی خود به همراه هیئت‌‌همراه با سفر به استان آذربایجان‌غربی از نزدیک با کارکنان، نمایندگان و مشتریان دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در نشست‌ها...

مدیرعامل بیمه کوثر در ادامه بازدیدهای میدانی خود به همراه هیئت‌‌همراه با سفر به استان آذربایجان‌غربی از نزدیک با کارکنان، نمایندگان و مشتریان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در نشست‌های هم‌اندیشی با کارکنان، نمایندگان و نیز گفت‌وگو با مشتریان به بررسی مسائل آنان پرداخت. در این جلسات، کارکنان و شبکه فروش در صحبت‌های خود تا حد زیادی توانستند مشکلات و دغدغه‌های موجود در سطح استان را تشریح کنند. مدیرعامل شرکت نیز ضمن تبیین اهداف اصلی شرکت در دو بخش سودآوری و رضایت مشتری، به ارائه برخی راهکارها و رهنمودها برای رفع موانع و حل مشکلات پرداخت.

ابوالفضل آقادادی با تاکید بر تحقق شعار شرکت «کوثر، خیر کثیر»، گفت: سلامت، صداقت و خدمت‌رسانی به موقع به ذی‌نفعان از مصادیق این امر است که با تلاش و افزایش کار تیمی میان کارکنان و شبکه فروش توانستیم رضایت نسبی بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان و زیان‌دیدگان را به دست آوریم.

وی تفویض اختیار به مدیران ستادی و سرپرستی و نیز نمایندگان منتخب را یکی از عوامل موفقیت شرکت دانست و گفت: تصمیم‌های مناسب مدیران عملیاتی در زمان‌های حساس موجب افزایش رضایت مراجعین و بیمه‌گذاران می شود.

مدیرعامل شرکت، توسعه خدمات در بخش غیرحضوری را از اولویت‌های شرکت دانست و یادآورشد: بیمه کوثر با بهره‌مندی از توانایی مدیران و کارکنان و نیز ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان صدور معرفی‌نامه درمان و بیمه بدنه الکترونیک را راه‌اندازی کرده و اکنون با عملیاتی شدن سامانه «بیمه کوثر من» این خدمات افزایش یافته است.

‌گفتنی است در این سفر که معاونان بازاریابی، برنامه‌ریزی و نواوری، فنی و مالی و نیز مدیران اداری و پشتیبانی و بازرسی مدیرعامل شرکت را همراهی کردند، مدیر جدید استان آذربایجان‌غربی معارفه شد. آقادادی در این مراسم، با تشکر از زحمات محمدرضا قربانی در مدیریت سرپرستی آذربایجان‌غربی افزود: از رضا خبازی، مدیر جدید این سرپرستی انتظار دارم همسو با خط‌مشی و راهبردهای ابلاغی شرکت با بهره‌مندی از توان کارشناسان و اعضای شبکه فروش و شناسایی ظرفیت‌های موجود برای افزایش جایگاه سرپرستی در سهم بازار صنعت بیمه استان و همچنین جلب اعتماد و افزایش رضایت ذی‌نفعان بکوشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار