بازگشت بیت کوین به مدار رشد و عبور از مرز ۴۸ هزار دلار

در معاملات امروز بازار ارزهای مجازی قیمت بیت کوین 3.4 درصد رشد کرد و از 48 هزار دلار هم عبور کرد.

به گزارش رصد روز، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین ۳.۵ درصد نسبت به دیروز همین موقع بالا رفت و هم اکنون ۴۸ هزار دلار در حال معامله است. این قیمت نسبت به هفت روز پیش هم ۹.۵ درصد مثبت بوده و ارزش کل بازار بیت کوین را به ۸۹۵ میلیارد دلار رسانده است.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۶۳۲ هزار بیت کوین به ارزش ۳۰ میلیارد دلار جابجا شده و تعداد بیت‌کوین‌های جهان هم به ۱۸ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۵۲۵ عدد رسیده است.

اتریوم هم ۲.۴ درصد بالا رفت و ۳۳۰۰ دلار دست به دست می‌شود. کاردانو ۹ درصد رشد کرد و ۲.۲۲ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین هم ۳ درصد رشد کرد و هم اکنون ۴۱۵ دلار قیمت‌گذاری شده است.

شگفتی ساز امروز ریپل بود که ۱۳ درصد بالا رفت و ۱.۱۷ دلار به فروش می‌رسد. دوج  کوین هم با ۶.۷ درصد رشد از ۲۹ سنت عبور کرده و به مرز ۳۰ سنت رسیده است.

به طور کلی در معاملات امروز ارزش کل بازار ارزهای مجازی ۳.۵ درصد رشد کرده و با عبور از ۲ هزار میلیارد دلار هم اکنون ۲۰۱۸ میلیارد دلار ارزش دارد. در این بازار ۱۰۳ میلیارد دلار حجم جابجا شده و تعداد کل ارزهای مجازی جهان هم به ۱۱ هزار و ۲۵۶ نوع رسیده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار