بازگشت سارا و نیکا به ایران با حجاب کامل+ عکس

به گزارش رصد روز، نیلوفر رجایی فر بازیگر جوان ایرانی زاده ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در شهر تهران است. نیلوفر رجایی فر در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک دانشگاه رویال لند مدرک دارد،نیلوفر رجایی فر  به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. نیلوفر رجایی فر دور...

به گزارش رصد روز، نیلوفر رجایی فر بازیگر جوان ایرانی زاده ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در شهر تهران است. نیلوفر رجایی فر در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک دانشگاه رویال لند مدرک دارد،نیلوفر رجایی فر  به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. نیلوفر رجایی فر دوره های بازیگری را از تئاتر شروع کرد و توسط تیم محسن تنابنده به دلیل تسلط به زبان انگلیسی برای بازی در سریال پایتخت دعوت شد. نیلوفر رجایی فر  در چند نمایش و تئاتر هم ایفای نقش کرده است. نیلوفر رجایی فر ورزش را به صورت جدی انجام میدهد. نیلوفر رجایی فر بازیگری است که با نقش زن داعشی سریال پایتخت برای خود نامی دست و پا کرد.حال نیلوفر رجایی فر عکسی از خود در حال تمرین یوگا منتشر کرده که به او آرامش می‌دهد.

عکسی از نیلوفر رجایی فر در کنار سارا و نیکا منتشر شده که از صمیمیت بین آن‌ها حکایت دارد و نشا می دهد سارا و نیکا بعد از جنجال هایی که داشتند با حجاب کامل به ایران بازگشته اند.برخی گفته اند آنها در مراسم اختتامیه جشنواره فجر حضور داشتند.

نیلوفر رجایی فر

 

مطالب مرتبط