بازیگران سریال باخانمان را بیشتر بشناسیم

پخش سریال باخانمان از شبکه سه با واکنش های مثبت مخاطبان رسانه ملی همراه بود. بازیگران سریال باخانمان در این مجموعه متفاوت از کاراکترهای پیشین خود ظاهر شدند

به گزارش رصد روز ، پخش سریال باخانمان از شبکه سه با واکنش های مثبت مخاطبان رسانه ملی همراه بود. بازیگران سریال باخانمان در این مجموعه متفاوت از کاراکترهای پیشین خود ظاهر شدند و برخی از آنها بعد از مدتها دوری از صحنه با این سریال روی آنتن رفتند. یکی از ویزگیهای بازیگران سریال باخانمان تابو شکنی آنها در برابر دوربین با ادبیاتی متفاوت است.

نیک‌نژاد که با دوگانه «دردسر‌های عظیم» نشان داده بود فضای طنز موقعیت را خوب می‌شناسد، این بار با فیلمنامه‌ای از امیر برادران «باخانمان» را مقابل دوربین برده است. نگارش فیلمنامه سریال «باخانمان» برعهده امیر برادران است.

حسن پورشیرازی، شهره لرستانی، حسام محمودی، الهام اخوان، امیر آتشانی، امیر حسین طاهری، فرزانه سهیلی، مهناز کرباسچیان، سعید امیرسلیمانی، شهرام شکیبا، خسرو احمدی و افسانه بایگان بازیگران این سریال هستند که تاکنون حضورشان قطعی شده و بزودی بازیگران دیگر پروژه معرفی می‌شوند.

الهام اخوان

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ، بازیگری را از سن ۱۶ سالگی با تئاتر آغاز کرد. الهام اخوان برای اولین بار با فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی سعید خانی در سال ۱۳۹۸، بازیگری در سینما را تجربه کرد.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

حسن پورشیرازی

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ؛ حسن پورشیرازی در سال ۱۳۳۶ متولد شد. همسر وی «مهناز افضلی» بازیگر می‌باشد. همچنین او لیسانس تئاتر است. پورشیرازی فعالیت سینمایی اش را در سال ۱۳۶۳ و با فیلم صف علی اصغر عسگریان به عنوان بازیگر و با فیلم بازی بزرگان ۱۳۶۹ کامبوزیا پرتوی به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان آغاز کرد.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

شهره لرستانی

شهره لرستانی سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد. وی لیسانس تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران سال ۱۳۶۹ و همچنین فارغ التحصیل رشته فیلمنامه نویسی از مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی بوده است.

بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ؛ بازی در تئاتر را از سال ۱۳۶۴ با نمایش‌های دانشجویی تجربه کرد و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با «نیاز» به کارگردانی «علیرضا داوودنژاد» آغاز کرد.

بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

حسام محمودی

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ؛ حسام محمودی متولد ۱۳۶۵ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۱ با فیلم خسته نباشید! آغاز کرد.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

مریم سلطانی

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ؛ مریم سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون از سال ۷۹ وارد عرصه بازیگری شد و در آثاری از جمله فیلم‌های «زن‌ها فرشته‌اند»، «آقای هفت رنگ»، «قلاده‌های طلا» و سریال‌های «روزگار غریب»، «بی‌گناهان»، «سه در چهار» و…. حضور داشته است.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

وی بعد از مدت‌ها دوری با سریال باخانمان به تلویزیون بازگشته است.

بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

افسانه بایگان

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ؛ افسانه بایگان متولد ۲۶ دی ۱۳۴۰ در تهران، بازیگر است. فضل‌الله بایگان (بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده) عموی اوست. او در سن ۱۱ سالگی، حضور جلوی دوربین را از سال ۱۳۵۱ با فیلم کوتاه «بوق» ساخته علی علیزاده تجربه کرد.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی
افسانه بایگان فعالیت حرفه‌ای خود را با مجموعه تلویزیونی «سربداران» به کارگردانی محمدعلی نجفی آغاز کرد.

فرزانه سهیلی

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ؛ فرزانه سهیلی متولد ۰۱ فروردین ۱۳۶۵ در اصفهان دانش‌آموخته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر و معماری است و فعالیت‌های هنری خود را از عرصه نمایش آغاز کرده است. او با بازی در سریال «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی به چهره‌ای شناخته شده برای مخاطبان تلویزیون مبدل شد.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

مارال فرجاد

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ؛ مارال فرجاد متولد مرداد ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر است. مارال فرجاد فارغ التحصیل لیسانس رشته عکاسی است. اصالتا اهل مرند و ترک زبان می‌باشند. او بازیگر را از سال ۱۳۷۷ با حضور در مجموعه کت جادویی ساخته محمدحسین لطیفی در تلویزیون آغاز نمود.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

تا به حال در چندین نمایش و مجموعه تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته از جمله آن‌ها نمایش‌های:باغ شب نما، سلطان گدا‌ها، زندگی جاری است و…؛ و مجموعه هایی، چون:حلقه سبز، روح مهربان و … و فیلم‌هایی مانند شام عروسی، پسران آجری، ماه عسل و…. ساده و دوست داشتنی.

آتیلا پسیانی

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ؛ آتیلا پسیانی متولد سال ۱۳۳۶ در تهران است، لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبا دارد، وی فرزند «جمیله شیخی» و همسر «فاطمه نقوی» بازیگران سینما، تلویزیون و تئاتر است.
مادرش مرحوم جمیله شیخی بازیگر سینما و تلویزیون بود. دو فرزند دارد، یک پسر و یک دختر، دخترش ستاره نیز بازیگر است.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی
بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ و حضور جلوی دوربین را از سال ۱۳۵۷ با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد.

شقایق دهقان

شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۴ اسفندماه سال ۱۳۵۷ در آلمان متولد شد.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

پدر و مادرش شقایق دهقان برای تحصیل پدرش در زمینه مهندسی مکانیک راهی آلمان شدند و در حالی که قصد بازگشت به ایران را نداشتند دخترشان شقایق در آلمان به دنیا آمد و بعد از اتمام تحصیلات پدر آن‌ها به ایران بازگشتند.این بازیگر کشورمان دو خواهر و یک برادر دارد و رابطه عاشقانه‌ای میان خانواده آن‌ها برقرار است و شقایق دومین فرزند خانواده است.

بهنام تشکر

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ؛ بهنام تشکر متولد ۵ بهمن ۱۳۵۵ در بندر انزلی است.
بهنام تشکر بازیگر تئاتر و تلویزیون در چهارمین روز از بهمن ماه ۱۳۵۵ در شهر بندر انزلی متولد شد، او دارای مدرک لیسانس در رشته اقتصاد بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه میباشد. بهنام تشکر در سال ۱۳۷۵ زمانی که بیست سال سن داشت به همراه خانواده اش به ساری مهاجرت کرده در همان سال با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره فعالیت هنری خود را آغاز نمود.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی
آقای تشکر با بازی در سریال مروارید سرخ وارد عرصه بازیگری شد و با بازی در نقش دکتر نیما در سریال ساختمان پزشکان اولین نقش جدی خودش را به نمایش گذاشت و توانست به شهرت زیادی برسد و هواداران زیادی را به خود جلب نماید، او در این سریال در کنار هومن برق نورد به ایفای نقش پرداخت و توانست بخوبی از عهده نقشش برآید. این مجموعه تلویزیونی توسط سروش صحت ساخته و در ماه رمضان سال ۱۳۹۰ روی آنتن شبکه سوم سیما رفت و با استقبال خوب مردم روبرو شد.

مهناز کرباسچیان

در ادامه بازیگران سریال باخانمان میخوانیم ؛ مهناز کرباسچیان فعالیت هنری خود را در سینما با فیلم ترانه از آقای مهدی صاحبی آغاز کرد این فیلم در سال ۱۳۹۶ تولید شد خانم کرباسیان در این فیلم در کنار الهه حصاری اندیشه فولادوند امیررضا دلاوری و مریم‌معصومی نقش آفرینی کرد.
بازیگران سریال باخانمان شبکه ۳ + عکس و بیوگرافی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار