بانک تجارت نقطه تماس بزرگترین طرح‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی کشور

مدیرعامل بانک تجارت با حضور در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک،بیمه و خصوصی‌سازی میزبان مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل بانک ملت بود. به گزارش رصد روز به نقل از رواب...

مدیرعامل بانک تجارت با حضور در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک،بیمه و خصوصی‌سازی میزبان مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل بانک ملت بود.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط‌عمومی بانک تجارت، هادی اخلاقی فیض آثار در دیدار با عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به سابقه همکاری و خدمات تخصصی ارائه شده توسط شعب بانک تجارت به صنعت پتروشیمی به ویژه شرکت‌های زیرمجموعه پتروشیمی خلیج فارس گفت: بانک تجارت همواره درتلاش است به عنوان پل ارتباطی مطمئن و قدرتمند میان سرمایه‌گذاران و صنعتگران کشور نقش‌آفرینی کرده و با شناسایی ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف اقتصاد، گام‌های موثری را در این عرصه بردارد.

مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به راهکارهای مالی طراحی شده توسط دپارتمان‌های تخصصی این بانک ویژه صنایع گوناگون از جمله صنعت استراتژیک پتروشیمی، ابراز امیدواری کرد که برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲ تبدیل به نقطه عطف همکاری هرچه بیشتر بازار سرمایه و بازار پول و صنعت بانکداری شده و اتفاقات فرخنده و امیدآفرینی در همکاری بین این بخش‌های مهم اقتصاد کشور روی دهد.

عبدالعلی علی عسگری هم در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصاد از جمله صنعت پتروشیمی ابراز امیدواری کرد که همکاری‌های دوجانبه بین بانک تجارت و این هلدینگ بزرگ پتروشیمی کشور منجر به ارتقای هرچه بیشتر جایگاه این صنعت کشور شود.

علاوه بر این مدیرعامل بانک تجارت در جریان حضور خود در غرفه این بانک، میزبان رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک ملت بود. در این دیدار دوطرف بر ضرورت هم‌افزایی و همسویی در راستای تعالی منافع ملی و اقتصادی کشور تاکید داشتند.

بانک تجارت به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود از جمله”صرافی تجارت”، “صندوق کاردان” و همچنین کارشناسان بخش بین‌الملل، امور مشتریان و بانکداری شرکتی، تجاری و اصناف در این‌نمایشگاه حاضر بود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار