بانک توسعه تعاون از نهادهای کارآمد بخش تعاون کشور است

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از نمایشگاه رسم تعاون با اطلاع از عملکرد بانک توسعه تعاون بر نقش مهم بانک در تعاون کشور تاکید ورزید. به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد هادی زاهدی وفا سرپرست وزار...

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از نمایشگاه رسم تعاون با اطلاع از عملکرد بانک توسعه تعاون بر نقش مهم بانک در تعاون کشور تاکید ورزید.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، محمد هادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در این نمایشگاه مجموعه ای از اقدامات و تدابیر حوزه تعاون و اطلاعات کاربردی از کارکرد تعاون در بخش های مختلف اقتصاد به نمایش گذاشته شده و بسیاری از مسئولین، نمایندگان و دست‌اندرکاران در این رویداد حضور یافته‌اند.
وی افزود: نمایشگاه در فضایی برگزار شده که بازدیدکنندگان زیادی بتوانند از این امکانات، نتایج و تجارب استفاده کنند.
زاهدی وفا تاکید کرد:اتفاقی که باید به دنبال آن باشیم این است که ما بتوانیم فرهنگ تعاون را در عموم مردم و آحاد جامعه ترویج و تکثیر کنیم و موفقیت‌های بخش تعاون را به منصه ظهور برسانیم.
در این بازدید مهدی مسکنی معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون و سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره این بانک توضیحاتی درباره اقدامات حوزه تعاون و بانک توسعه تعاون ارائه دادند و زاهدی وفا بر لزوم ارائه خدمات بهینه بانک توسعه تعاون به عنوان یکی از نهادهای کارآمد بخش تعاون کشور تاکید ورزید.

مطالب مرتبط