بانک توسعه تعاون در مدیریت جریان‌های نقدینگی و مالی خود مؤثر عمل کرده است

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت این بانک در مدیریت جریان‌های نقدینگی و مالی خود مؤثر عمل کرده است به گزارش رصد روز، محمدجعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت حقوقی و نظارت بانک و سرپرست ...

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت این بانک در مدیریت جریان‌های نقدینگی و مالی خود مؤثر عمل کرده است

به گزارش رصد روز، محمدجعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت حقوقی و نظارت بانک و سرپرست جدید مدیریت امور حقوقی اظهار داشت: این بانک به واسطه مأموریت‌های متعدد و تکالیف برخاسته از طرح‌های ملی، در مقاطع زمانی مختلف نیازمند نقدینگی جهت پیشبرد امور می‌باشد و همکاران معاونت مالی و پشتیبانی با بکارگیری تدابیر متنوع، در مدیریت جریان‌های نقدینگی و مالی به نحو مناسبی عمل نموده‌اند.

وی افزود: سرپرست جدید معاونت حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون از مدیران باتجربه و شناخته شده است که سال‌ها مسئولیت و راهبری مالی بانک را بر عهده داشته و چندین سال را نیز در مدیریت واحد نظارتی و بازرسی بانک انجام مسئولیت داشته است.

ایرانی خاطر نشان کرد: در معاونت حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون، اندوخته مناسبی از سرمایه انسانی و دانش ضمنی بانک نهفته است و همکاران امور حقوقی بانک و ادارات بازرسی بانک با در اختیار داشتن همکارانی دلسوز، متعهد و کار بلد، همواره در ارائه مشورت و ترسیم چارچوب‌ها به واحدهای صف نقش موثری در ارتقای سطح کارآمدی و بهره‌وری واحدها داشته و همکاران را در مسیر صحیح خدمتگزاری هدایت می‌کنند.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: انتقال تجارب و اشتراک اطلاعات از سوی مدیران و خبرگان بانک می‌تواند به تشکیل دانش ضمنی و نیز جانشین پروری در بانک کمک نماید و از مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های سرپرست جدید معاونت حقوقی و نظارت بانک توسعه تعاون نیز همین رویکرد و انتقال تجربیات به همکاران بوده است.

ایرانی همچنین با معرفی سید امیرحسین موسوی سرپرست جدید مدیریت امور حقوقی گفت: ایشان نیز از همکاران متخصص، متعهد، کاربلد و برآمده از مجموعه بانک است که می‌تواند با تعامل و هماهنگی با همکاران، مسائل حقوقی بانک را راهبری نماید.

محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی که با حفظ سمت به عنوان سرپرست جدید معاونت حقوقی و نظارت بانک منصوب گردیده است اظهار داشت: رهنمودهای مدیرعامل بانک مسیر را برای واحدهای ستادی و اجرایی بانک مشخص نموده است و بانک با تکیه بر راهبردها و اهداف و سیاست‌ها و بکارگیری ابزارها می‌تواند مسیر بانکداری توسعه‌ای را به شکل بهتری ادامه دهد.

ذوالفقاری افزود: سرمایه انسانی به عنوان محور برنامه‌های تحولی بانک مطرح است و برنامه این است تا همکاران با تخصص و آگاهی از جدیدترین مسائل بانکی و با تعهد به ذینفعان و سازمان و با بهره‌مندی از ارزش‌ها، بتوانند سطح کارآیی و اثربخشی واحدها را ارتقا دهند و برنامه‌های تحولی بانک در کوتاه مدت به ثمر بنشیند.

در این جلسه رسول ارجمند مدیر امور سرمایه انسانی، سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست و روسا و معاونین ادارات زیرمجموعه معاونت حقوقی و نظارت حضور داشتند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار