بانک ملت رکورد جدید ثبت کرد / میزان اعتماد مردم به بانک ملت بیش از همیشه

بررسی ها مشخص می کند مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت با ثبت رکوردی جدید به ۸ هزار و ۹۰۸ میلیارد ریال رسیده که نشان از اعتماد بالای مردم به این بانک دارد به گزارش اختصاصی رصد روز، پیشروی بانک ملت در کسب رکوردهای جدید ادامه دارد. پس ا...

بررسی ها مشخص می کند مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت با ثبت رکوردی جدید به ۸ هزار و ۹۰۸ میلیارد ریال رسیده که نشان از اعتماد بالای مردم به این بانک دارد

به گزارش اختصاصی رصد روز، پیشروی بانک ملت در کسب رکوردهای جدید ادامه دارد. پس از نمایش خوب این بانک در نخستین نیمسال قرن جدید و بهبود تراز بانک نسبت به مدت مشابه سال قبل ملتی ها توانستند با کسب ۷۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد در پایان آبان ماه تمامی رکوردهای مربوط به درآمدزایی خود را در ۸ ماهه سال جابجا کنند تا سال ۱۴۰۱ برای بانک ملت از این حیث تبدیل به قابی ماندگار شود.

رکورد جدید بانک ملت در پی اعتماد مردم

 

این اتفاق در شرایطی برای بانک ملت می افتد که در دوماه و نیم گذشته به واسطه هجمه رسانه های معاند مبنی بر آسیب زدن به ساختار اقتصادی کشور از طریق القائات منفی برخی ها تصور می کردند که نظام بانکی کشور با چالشی جدی روبروست که بررسی ها به خوبی نشان می دهد میزان اعتماد مردم به بانک از همیشه بیشتر شده و این موضوع در ثبت شاخص های جدید به وضوح مشخص است.

یکی از مهمترین مؤلفه هایی که متر و معیار درستی برای سنجش اعتماد مردم به نظام بانکی کشور خواهد بود میزان سپرده گذاری آنها در بانکهاست. بررسی ها نشان میدهد که مانده سپرده های سرمایه گذاری افراد در بانک ملت در ۸ ماهه سال جاری به ۸ هزار و ۹۰۸ میلیارد ریال می رسد که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۴۰.۳ درصدی را ثبت نموده است.

نکته قابل توجه در ارزیابی سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت روند رو به رشد آن از ابتدای سال جاری تا کنونست که می تواند با توجه به شرایط اقتصادی قابل توجه جدی باشد.

گفتنی است مانده سپرده های سرمایه گذاری بانک ملت در مهرماه ۸ هزار و ۴۹۲ میلیارد ریال بود که طی یکماه با رشد بیش از ۴۱۶ هزار میلیارد ریال به ۸ هزار و ۹۰۸ میلیارد ریال رسید. این میزان در مقایسه با فروردین ماه رشد ۲۷ درصدی را نشان می دهد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط