بدن ورزیده محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی

به گزارش رصد روز ، عکس جدیدی که محمدرضا گلزار از خود به استراک گذاشت خیلی زود نظر بسیاری از فعالان رشته بدنسازی را به خود جلب کرد. این بازگر و سلبریتی بسیار محبوب کشور که مربی پرورش اندام نیز هست با انتشار این نشان داد از هیکل بسیار خوب و...

به گزارش رصد روز ، عکس جدیدی که محمدرضا گلزار از خود به استراک گذاشت خیلی زود نظر بسیاری از فعالان رشته بدنسازی را به خود جلب کرد. این بازگر و سلبریتی بسیار محبوب کشور که مربی پرورش اندام نیز هست با انتشار این نشان داد از هیکل بسیار خوب و خوش فرذمی برخوردار است. این چرهر ۴۴ ساله سینمای ایران که در اثرهای زیادی ایفای نقش کرده است به جز سینما فعالیت های موسیقی و ورزشی نیز دارد. بدن ورزیده محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی و انتشار آن در صفحه اجتماعی این چهره می تواند برای فعالان ورزشی نیز حامل یک پیام مهم است.

بازی در فیلم سام و نرگس اولین بار پای محمدرضا گلزار را به سینما باز کرد و پس از آن بارها در اثرهای مختلف درخشید. او علاوه بر اینکه به گفته برخی از فعالان سینما گران ترین بازگر سینمای کشور است بلکه پول سازترین آنها هم است. به عنوان مثال فیلم سلام بمبئی با حضور محمدرضا گلزار بعد از مدتها گیشه ها را پر از تماشاگر کرد و فروش خوبی هم داشت.

اجرای محمدرضا گلزار در رسانه ملی اتفاقی بود که همه را شوکه کرد اما این برنامه خیلی ادامه نداشت و به واسطه برخی فشارها از کنداکتور کنار گذاشته شد. گلزار حالا در بک پلتفرم خانگی همان برنامه را با حضور چهره های هنری ادامه می دهد و اتفاقاً نشان داد که در اجرا نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

 

بدن ورزیده محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی

بدن ورزیده محمدرضا گلزار در باشگاه بدنسازی

 

اگر بنا باشد به زوج هنری او اشاره کنیم باید گفت او بیش از همه در کنار امین حیایی ، مهناز افشار و الناز شاکردوست دیده شده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار