برج میلاد در خطر است؟

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به کوتاهی شهرداری در مورد گود پرخطر برج میلاد گفت:به دلیل حرکت‌هایی که در حاشیه این گود انجام گرفته، مرکز همایش‌های برج با مشکلاتی همراه شده است.

به گزارش رصد روز، زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران درباره سرانجام تعیین تکلیف گود مجاور برج میلاد اظهار داشت: متأسفانه به دلیل حرکت‌هایی که حاشیه این گود انجام گرفته است ساختمان همایش‌های برج میلاد با مشکلات و آسیب‌هایی همراه شده است.

وی افزود: جلسات متعدد بین شهرداری، شورای شهر و نیروی انتظامی برگزار شده و از ناجا درخواست کرده‌ایم این گود را در اختیار شهرداری تهران قرار دهد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه علیرغم این درخواست تا کنون این مسأله به وقوع نپیوسته است گفت:‌کم‌کاری‌های صورت گرفته از سوی شهرداری تهران و بنیاد تعاون ناجا سبب شده است تا این لحظه گود برج‌میلاد تعیین تکلیف نشود.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: به ما در شورای شهر اطلاع دادند که بنیاد تعاون ناجا با بانک شهر جهت تعیین تکلیف این گود به توافقاتی رسیده، ولی متأسفانه علیرغم انتشار ۶ ماهه این خبر هنوز اتفاقی نیفتاده و به نظر این توافق حاصل نشده است.

وی تصریح کرد: یقیناً این کوتاهی که در مورد برج میلاد توسط شهرداری انجام گرفته هزینه‌های زیادی برای شهر تحمیل خواهد کرد.

گفتنی است، گود مجاور برج میلاد یکی از ۲۰۰ گود پرخطر پایتخت محسوب می‌شود.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

فارس

مطالب مرتبط