بررسی احتمالات قریب به یقین درباره قیمت خودرو

اما سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل در همین راستا اظهار کرده که در صورت افت نرخ ارز، قیمت خودرو باز هم ارزان خواهد شد؛ به گفته این فعال بازار، خودرو همچنان با قیمت‌های فعلی مشتری ندارد و مردم کماکان منتظر ریزش قیمت‌ها هست...

به گزارش رصد روز ، بازار خودرو که دو هفته پیش با کاهش چشمگیر قیمت‌ها همراه شده بود و انتظار می‌رفت این وضعیت ادامه‌دار باشد، با تغییر جهت بازار ارز و رشد نرخ دلار روند نزولی بازار خودرو هم متوقف شد و از هفته گذشته مجددا قیمت‌ها افزایش یافت.

در این راستا دو سناریو برای آینده این بازار مطرح شده؛ برخی کارشناسان معتقدند که در صورت کاهش مجدد نرخ ارز قیمت خودرو نیز نزولی خواهد شد چراکه همچنان حباب قیمت خودرو از بین نرفته، در مقابل عده‌ای دیگر بر این باورند که بازار خودرو دیگر کشش کاهش قیمت را ندارد و هفته گذشته به کف ریزش رسیده است، بر این اساس ادامه کاهش قیمت خودرو منجر به بروز رکود جدی در این بازار خواهد شد.

اما سعید موتمنی، رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل در همین راستا اظهار کرده که در صورت افت نرخ ارز، قیمت خودرو باز هم ارزان خواهد شد؛ به گفته این فعال بازار، خودرو همچنان با قیمت‌های فعلی مشتری ندارد و مردم کماکان منتظر ریزش قیمت‌ها هستند.

قیمت روز خودرو ۲۴آبان ماه۹۹

نگاهی به وضعیت امروز بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت‌ها نسبت به آخرین روز معاملات هفته پیش تغییر چندانی نداشته است؛ بر اساس آگهی‌های امروز سایت‌های فروش اینترنتی قیمت پراید ۱۱۱ حدود ۱۲۴میلیون، پراید۱۳۱ حدود ۱۰۵میلیون و پراید۱۳۲ تقریبا ۱۰۹میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت تیبا معمولی در بازار امروز به ۱۳۳میلیون، تیبا۲ حدود ۱۴۴میلیون، ساینا ۱۴۰میلیون، کوییک دنده‌ای ۱۴۳میلیون و کوییک‌آر حدود ۱۵۵میلیون تومان است.

قیمت انواع پژو در بازار آزاد تهران

امروز قیمت پژو۲۰۶ تیپ۲ در آگهی‌های فروش اینترنتی به حدود ۲۰۴میلیون، پژو۲۰۶ تیپ۵ به ۲۷۸میلیون و مدل صندوقدار این خودرو به ۲۷۲میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت اعلام شده برای پژو۲۰۷ دنده‌ای هم در بازار امروز تقریبا ۳۸۰میلیون و اتوماتیک این خودرو ۴۵۲میلیون تومان است.

قیمت انواع دنا در بازار آزاد

همچنین دارندگان پژو۴۰۵ جی‌ال‌ایکس بنزینی قیمت این خودرو را ۱۹۵میلیون و پژو پارس ساده را ۲۱۲میلیون تومان اعلام کردند؛ بر همین اساس قیمت روز سمند ال‌ایکس به ۱۹۱میلیون، سمند سورن ۲۳۶میلیون، رانا ال‌ایکس ۲۱۴میلیون، دنا معمولی ۲۹۲میلیون، دنا پلاس دنده‌ای ساده ۳۲۸میلیون، دنا پلاس دنده‌ای توربو ۴۲۰میلیون تومان رسید.

 

 

 

اقتصاد آنلاین

مطالب مرتبط