بررسی گوشی هوشمند اینفینیکس Note 8 / پادشاه عکاسی با قیمت مناسب

ویژگی خوبی که ما شخصاً بیشتر روی آن تمرکز می کنیم کیفیت و وضوح دوربین است. این شرکت 6 دوربین را در این گوشی هوشمند ارزان قیمت گنجانده است. نوت 8 با تنظیم دوربین چهارگانه در پشت عرضه شده است.

به گزارش رصد روز ، اینفینیکس به تازگی یکی از گوشی های هوشمند ارزان قیمت خود را در بازار منتشر کرده است که با عنوان Note 8 لقب گرفته است. این گوشی جانشین سری Note 7 خود می باشد. اینفینیکس Note 8 دارای مشخصات شگفت انگیز با قیمت بسیار مناسب است. این گوشی در مجموع با ۶ دوربین AI (چهار دوربین در عقب و دو دوربین در جلو) ارائه شده است. علاوه بر این، از ۶ گیگابایت رم، چیپست MediaTek و مزایای بسیار دیگر بهره می برد. بیایید در نبض دیجیتال نگاهی به بررسی دقیق اینفینیکس Note 8 بیندازیم.

قیمت:

نکته اصلی که همه روی آن تمرکز دارند، قیمت گوشی است. اینفینیکس Note 8 تنها با قیمت ۲۰۰ دلار (تقریبا ۵ میلیون تومان در دی ماه ۱۳۹۹) در دسترس است.

دوربین:

ویژگی خوبی که ما شخصاً بیشتر روی آن تمرکز می کنیم کیفیت و وضوح دوربین است. این شرکت ۶ دوربین را در این گوشی هوشمند ارزان قیمت گنجانده است. نوت ۸ با تنظیم دوربین چهارگانه در پشت عرضه شده است. دوربین های پشتی شامل ۶۴ مگاپیکسل (عریض)، ۲ مگاپیکسل (عمودی)، ۲ مگاپیکسل (ماکرو)، ۲ مگاپیکسل (عمق) و یک فلش LED هستند. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به Panorama و HDR اشاره کرد.

در قسمت جلو، شاهد تنظیم دوربین دوگانه شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از HDR برای گرفتن سلفی های زیبا هستیم. وضوح فیلم ۱۰۸۰p @ 30fps است.

این تلفن به شما امکان می دهد بدون اینکه جزئیاتی را از دست بدهید فیلم با سرعت پایین و آهسته تهیه کنید. اینفینیکس Note 8 از ویژگی Ultra Night Mode 2.0 برخوردار است که در شرایط کم نور نتایج فوق العاده ای ایجاد می کند.

طراحی و نمایش:

اینفینیکس Note 8 با صفحه نمایش فوق العاده بزرگی همراه است. این گوشی از یک نمایشگر ۶.۹۵ اینچی مورب با نسبت ابعاد ۲۰.۵:۹ بهره می برد. رزولوشن این گوشی ۷۲۰*۱۶۴۰ پیکسل است که با حداکثر ۲۵۸ پیکسل در ثانیه کار می کند. به دلیل دو دوربین جلو، دارای نمایشگر Infinity-O دوگانه است. علاوه بر این، این گوشی دارای حاشیه های بسیار باریک بوده تا تجربه دید بهتر را افزایش دهد.

چیپست و نرم افزار:

این گوشی به فناوری Hyper Engine MediaTek مجهز شده است. نوت ۸ از چیپست MediaTek Helio G80 با عملکرد بالا بهره می برد. چیپست مذکور این گوشی را به یک انتخاب مناسب برای بازی تبدیل کرده است. این چیپست عملکردی کامل و روان را ارائه می دهد. اگر عاشق بازی هستید و بودجه شما کم است، این گوشی می تواند بهترین انتخاب برای تجربه بازی فوق العاده روان باشد.

این چیپست دارای پیکربندی پردازنده هشت هسته ای به شرح زیراست:

۲ هسته ۲.۰ گیگاهرتز Cortex-A75 و ۶ هسته ۱.۸ گیگاهرتز Cortex-A55 و یک پردازنده گرافیکی متوسط ​​Mali-G52 MC2. علاوه بر این، این گوشی دارای اندروید ۱۰ با پشتیبانی از XOS 7.1 است.

حافظه و ذخیره سازی:

این گوشی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است. همچنین می توانید فضای ذخیره سازی را با استفاده از کارت microSD افزایش دهید.

باتری:

نوت ۸ از ظرفیت باتری عظیم ۵۲۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است که برای یک روز استفاده بالا کافی است. دقیقاً مانند سایر مشخصات، این ویژگی برای جلب توجه کاربران نیز مهم است. به هر حال، با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات ارائه می شود بنابراین، شارژ کامل گوشی به زمان نیاز دارد. پشتیبانی از شارژ آنچنان زیاد نیست که کمی ناامید کننده است اما در این محدوده قیمت، مشکلی وجود ندارد.

اتصال:

اینفینیکس Note 8 تمام گزینه های اتصال را دارد. مانند GPS، رادیو، WLAN و بلوتوث.

سنسورها:

این تلفن دارای طیف گسترده ای از سنسورها است. از جمله شتاب سنج، مجاورت، اسکنر اثر انگشت جانبی و قطب نما.

رنگها:

این محصول در سه رنگ یخی، الماس نقره ای و آبی دریایی موجود است.

برخی از نکات منفی اینفینیکس Note 8:

اگرچه این گوشی با مشخصات چشم نواز بسیاری ارائه شده است، اما می توانست پیشرفت های بیشتری داشته باشد. برخی از موارد وجود دارد که ما شخصاً آنها را دوست نداریم. اول از همه، پشتیبانی از باتری متوسط آن است. مورد دیگر صفحه بزرگ این گوشی است. همه افراد صفحه نمایش به این بزرگی را ترجیح نمی دهند. نگه داشتن و حمل آن گاهی دشوار است. با این تفاوت که همه ویژگی های این گوشی تحت چنین برچسب قیمتی، بسیار عالی هستند.

نتیجه گیری:

ما نمره این گوشی را ۴.۵ / ۵ در رده گوشی های هوشمند ارزان قیمت ارزیابی می کنیم. نوت ۸ یک گوشی جذاب با تمام ویژگی های برتر با قیمت بسیار مقرون به صرفه است. این دستگاه دارای یک اسکنر اثر انگشت جانبی نصب شده به همراه لنزهای دوربین چهارگانه، یک چیپست قدرتمند و یک باتری غول پیکر است. تمام ویژگی ها و مشخصات گوشی هوشمند اینفینیکس Note 8 کاملا خیره کننده است و یکی از بهترین گوشی های ارزان قیمت به حساب می آید.

 

 

 

 

 

نبض دیجیتال

مطالب مرتبط

آخرین اخبار