بررسی یک تغییر در بیمه سرمد / اراده های جدی برای تحول

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه در یکی دوسال گذشته شرایط حاکم بر بیمه سرمد به واسطه چالشهای مدیریتی مطلوب نبود در حال حاضر بوی تغییر از احوال این شرکت بیمه ...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه در یکی دوسال گذشته شرایط حاکم بر بیمه سرمد به واسطه چالشهای مدیریتی مطلوب نبود در حال حاضر بوی تغییر از احوال این شرکت بیمه ای شنیده و دیده می شود. [/box]

 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، حدود نه سال از فعالیت بیمه سرمد می گذرد بیمه ای که به واسطه حضور دو بانک در بین سهامداران عمده آن از همان ابتدا می شد شرایط خوبی را برایش متصور بود. یکی از مهمترین ویژگی های این شرکت بیمه ای توجه به تیم مدیریتی آن در سنوات مختلف است. بررسی ها نشان میدهد که اعضای هیئت مدیره و مدیران بیمه سرمد همواره جزو با تجربه های صنعت بیمه بوده و هستند و از این رو اتخاذ سیاست های مدیریت بحران و مرتفع کردن مسائل موجود برای سرمدی ها نزدیکتر و آسان تر می نماید.

با همه آنچه گفته شد در یکی دوسال گذشته بیمه سرمد به واسطه مسائل مدیریتی دچار چالش هایی شد که هرچند خیلی زود حل و فصل گردید اما تبعاتی را به همراه داشت و شاید خوشبین ترین فرد به این شرکت بیمه ای هم تصور نمی کرد بیمه سرمد خیلی زود به دوران اوجش بازگردد. تغییرات مدیریتی خیلی زود ورق بازی را عوض کرد و شاید به ندرت بتوان نمونه هایی از این دست را مثال زد که با وجود انتقادات فراوانی و در سیل قرار گرفتن توسط رسانه ها مسائلی از آن دست چنین عمر کوتاهی داشته باشند.

حضور یعقوب رشنوادی در رأس تیم مدیریتی بیمه سرمد و پس از آن انتخاب مهدی مهدوی به عنوان قائم مقام این شرکت بیمه ای که پیش تر سابقه مدیریت آن را داشت آهنگ حرکتی بیمه سرمد را بسیار تسریع بخشید. تمایز اصلی در ایجاد چنین فضایی به روحیه شجاعانه مدیران تصمیم گیر در این زمینه بر می گردد جایی که با استقلال کامل در خصوص وضعیت مدیریتی و پیاده سازی سیاستهای جدید بدون توجه به مسائل حاشیه ای اقدام شد.

حضور مؤثر رشنوادی در حوزه بانک و بیمه و حضور اثرگذارش در صندوق بازنشستگی کشور در کنار تجربه مهدی مهدوی موجی از تحولات مثبت را رقم زد تا یکبار دیگر بیمه سرمد را به جایگاه اصلی خود دست پیدا کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط