برنامه ریزی مدون و عزم جدی بانک شهر برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی

مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد. به گزارش رصد روز،  به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت...

مدیرعامل بانک شهر از برنامه ریزی مدون و عزم جدی این بانک برای توسعه بازار در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.

به گزارش رصد روز،  به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی در حاشیه برگزاری چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش در جزیره کیش به تشریح اهداف بانک در این نمایشگاه پرداخت و بر عزم جدی بانک شهر در شناسایی و رفع نیازهای بانکی آنان تاکید کرد.
دکتر احمدی با بیان اینکه حوزه پتروشیمی جزو صنایع مزیت دار برای کشور است، گفت: در حال حاضر پتروشیمی ها نقشی مهم و غیرقابل انکار در تامین ارز با وجود تحریم های ظالمانه علیه کشور دارند.
مدیرعامل بانک شهر خاطر نشان ساخت: رویکرد بانک، حمایت از صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش بوده و خواهد بود.
دکتر احمدی با قدردانی از تلاش های کارکنان بانک شهر برای حضور موفق بانک در این رویداد مهم، گفت: با تکیه بر خدمات متمایز خود، قطعا همانند گذشته خواهیم توانست از گسترش و توسعه صنعت پتروشیمی حمایت ویژه داشته باشیم.
این گزارش می افزاید، بانک شهر با حضور در چهارمین نمایشگاه “حمایت از ساخت داخل در صنعت‌ پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی” ضمن افزایش کمک ها و خدمات دهی به فعالان این صنعت، به معرفی دستاوردهای خود در حوزه مالی و بانکی پرداخته است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار