برنامه زمان‌ بندی مجامع در هفته سوم تیرماه اعلام شد

در سومین هفته از تیرماه، مجامع بسیاری از شرکت های حاضر در بازار سرمایه برگزار می شود که در این گزارش، به مشروحی از زمان برگزاری این مجامع پرداخته می شود.

به گزارش رصد روز ، با توجه به فرا رسیدن فصل برگزاری مجامع شرکت‌ها، بسیاری از شرکت‌ها در سامانه کدال تاریخ تشکیل مجمع خود را اعلام کردند. در این گزارش ابتدا نتیجه مجامع روز شنبه را بررسی می‌کنیم و در ادامه به بررسی مجامعی که در ادامه هفته جاری تشکیل می‌شوند، می‌پردازیم.

«تپکو»: روز شنبه مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت تولید تجهیزات ‌سنگین ‌هپکو به منظور انتخاب اعضای هیئت مدیره تشکیل شد.

«اروند»: در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی اروند سود خالص هر سهم ۲,۸۵۴ریال شناسایی شد. با این وجود ۳,۳۰۰ریال سود به ازای هر برگه سهم به سهامداران تپکو تعلق خواهد گرفت که بخشی از آن مربوط به سود انباشته این شرکت است.

«ثعتما»: مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری ساختمانی اعتماد گستر به حد نصاب قانونی نرسید.

«فرابورس»: مجمع عمومی عادی سالانه فرابورس ایران با تقسیم ۴۰ تومان سود به ازای هر ‌سهم ‌موافقت کرد‌.‌ در این مجمع افزایش ‌سرمایه شرکت فرابورس ایران از مبلغ ۲۸۰میلیارد تومان به مبلغ ۷۰۰ ‌میلیارد تومان معادل ۱۵۰درصد تصویب شد که از این میزان ۱۱۱درصد معادل ۳۱۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته و ۳۹درصد معادل ۱۱۰میلیارد تومان نیز از محل اندوخته احتیاطی خواهد ‌بود.

«دانا»: در مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت بیمه دانا به ازای هر سهم ۲۵۰ریال سود شناسایی شد که ۵۰ ریال از آن بین سهامداران تقسیم خواهد شد.

«حتاید»: در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تاید واتر خاورمیانه، مقرر شد ۱,۶۰۰ریال از ۲,۶۸۸ریال سود حخالص هر سهم حتاید بین سهامداران توزیع شود.

«ودی»: مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه دی با تقسیم ۴,۱۴۰ریال از ۴,۵۹۹ریال سود خالص هر سهم ودی موافقت کرد.

«ومعلم»: با موافقت مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه معلم، ۳۰۰ریال از ۷۲۸ریال سود خالص هر سهم ومعلم، به سهامداران تعلق می‌گیرد.

روز یکشنبه، ۲۰ تیر ماه، مجمع عمومی عادی سالیانه نمادهای باران، پکرمان، تکشا، ختور، غپونه، کپرور، نوری و وپخش برگزار می‌شود. همچنین امروز مجمع عمومی فوق‌العاده خبهمن به منظور تصمیم‌گیری در مورد انتشار اوراق بهادار تشکیل می‌شود.  سپیدار نیز میزبان سهامدارانش خواهد بود تا درباره افزایش سرمایه این شرکت تصمیم‌گیری شود.

امروز سهامداران شتهران در خصوص تصویب موضوع تولید و فروش فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل تغذیه‌ای و افزودن آن به موضوعات اصلی شرکت، تصمیم‌گیری می‌کنند. همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده غشهداب به منظور تصمیم‌گیری در مورد تغییر فعالیت شرکت برگزار می‌شود.

روز دوشنبه، ۲۱ تیر ماه، مجمع عمومی عادی سالیانه نمادهای افق، بفجر، زبینا، سامان، شسپا، غسالم و لبوتان برگزار می‌شود. همچنین در این روز سهامداران ارفع گرد هم می‌آیند تا اعضای هیات مدیره شرکت را انتخاب کنند. سهامداران فاما نیز فردا در مورد اضافه شدن ارائه خدمات آزمایشگاهی و ارائه خدمات فنی و بازسازی قطعات به مشتریان، به مجموعه فعالیت‌های شرکت تصمیم گیری خواهند کرد.

در روز سه‌شنبه شرکت‌های کحافظ، رتکو، مبین، وآرین و وسدید، مجامع عمومی عادیانه سالیانه خود را برگزار می‌کنند. همچنین سهامداران کرازی و کماسه درباره افزایش سرمایه این دو شرکت، تصمیم‌گیری خواهند کرد.

چهارشنبه، ۲۳خرداد ماه، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت‌های تکنو، کاوه، وتعاون، وحافظ و ورازی برگزار خواهد شد. همچنین سهامداران شرکت‌های فمراد، وحافظ و وصندوق به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه، در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت می‌کنند.

روز پنجشنبه شرکت‌های خاهن، خزامیا، ذوب، سصفها، لابسا، وبانک و وتوشه، مجمع عمومی عادی سالیانه خود را تشکیل خواهند داد. همچنین سهامداران شرکت‌های وخاور و لکما، درباره افزایش سرمایه این شرکت‌ها تصمیم‌گیری خواهند کرد. علاوه بر آن سهامداران شپاس برای تصمیم‌گیری در خصوص تغییر موضوع فعالیت و سهامداران مادیرا برای تصمیم‌گیری برای تغییر نام شرکت، در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت‌خواهند کرد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

TSR Watermark - 45

اقتصاد آنلاین

مطالب مرتبط

آخرین اخبار