برگزاری دوره بازاریابی در بانک ایران زمین

دوره بازاریابی خدمات بانکی شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و کارکنان شعب این استان ها، با هدف توانمند سازی و برخورد صحیح همکاران با مشتریان با تدریس در دو نوبت برگزار شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ دوره بازاریابی خدمات بانکی شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری با حضور مدیر و کارکنان شعب این استان ها، با هدف توانمند سازی و برخورد صحیح همکاران با مشتریان با تدریس در دو نوبت برگزار شد.

وحید علیزاده مدیر شعب استان های اصفهان، قم ، مرکزی و چهارمحال و بختیاری ضمن ابراز خرسندی از بکارگیری نیروهای جوان بانک جهت برگزاری و تدریس دوره های آموزشی، گفت: همکاران باید با شرکت در دوره های آموزش های تخصصی و برنامه ریزی صحیح، بازار هدف را شناسایی و خدمات بانک را معرفی کنند.

در ادامه مجید طلایی رئیس اداره تحقیقات و مطالعات بازار به عنوان مدرس این دوره بازاریابی را به عنوان قلب تپنده و موتور محرک بانک ها بیان کرد و گفت: همکاران باید با رصد دائمی بازار، آگاهی از نیاز جامعه و مشتریان، موجب ارتقا بهره وری بخش های دیگر و در نهایت بانک شوند.

ارائه تعاریف دقیق بازاریابی نوآورانه، انواع بازاریابی، استراتژی های بازاریابی، سهم بازار و محصولات بانک از جمله مهم ترین مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار