بهترین نسخه بانک صادرات با نمایشی متفاوت در سال ۱۴۰۲

بررسی عملکرد بانک صادرات در پایان سال 1402 نشان از تحقق نتایج قابل توجهی دارد که براساس آن می توان سال گذشته را متفاوت ترین و بهترین نسخه این بانک در سالهای گذشته دانست.

به گزارش اختصاصی رصد روز، بانک صادرات که در آخرین گزارشات مالی منتهی به پایان آذرماه ۱۴۰۲ نتایج خوبی را رقم زده بود در ادامه سال گذشته نیز روند موفقیت خود را ادامه داد و با دستاوردی قابل توجه سال ۱۴۰۲ را به پایان رساند.

عملکرد بانک صادرات در طول سال گذشته نشان می دهد که نقشه راه مدیریت بانک حفظ و ارتقای ارزش سهام بانک در بازار سرمایه و تقویت و بهبود ارکان مالی جهت انتفاع سپرده گذاران بوده که در این مسیر بانک صادرات تلاش کرد تا با بهبود خدمات رسانی به مشتریان و ارائه طرحهای جدید بانکی در بستر دیجیتال فضای جدیدی را ایجاد نماید که نتیجه آن جلب اعتماد مردم، افزایش نقش پذیری در بخشهای مختلف اقتصادی، کمک به بهبود فضای کسب و کار با انتشار اوراق گام و بهبود ارکان مالی بود.

بانک صادرات جدا از اینکه موفق به پیشبرد اهداف راهبردی شبکه بانکی در سال گذشته شد بلکه توانست با تغییرات ساختاری نگاه جدیدی را معطوف به نظام بانکی کشور کند که سطح انتظارات از کیفیت خدمات بانکهای کشور را افزایش و فضای رقابتی ایجاد شده فرصتی را جهت رشد و بالندگی نظام بانکی خلق کرد.

بررسی ها نشان می دهد که بانک صادرات در پایان سال گذشته نتایج کسب شده در سال ۱۴۰۱ را با قدرت جابجا کرد وجدا از اثرگذاری مهم در شبکه بانکی بهترین نسخه خود را پیشروی منتقدان و فعالان شبکه بانکی گذاشت.

نمایش قابل توجه بانک صادرات در پایان سال ۱۴۰۲

بانک صادرات با برنامه ای مشخص که از ابتدای سال قبل در نتایج آن قابل مشاهده بود توانست در پایان اسفند سال گذشته میزان درآمدهای خود را به بیش از ۷۱۴ هزار و ۴۶۷ میلیارد ریال برساند تا نسبت به مدت مشابه ۱۴۰۱ این میزان را ۴۲ درصد بهبود دهد.

همکاری مضاعف با بخش دولتی وخصوصی در پرداخت تسهیلات مانده تسهیلات پرداختی این بانک در پایان سال گذشته را به بیش از ۵۱۹ هزار میلیارد ریال رساند تا رشد ۲۲ درصدی این موضوع گام مهم بانک صادرات در مهمترین نقش خدمات رسانی به مردم و مشتریان باشد.

سرمایه گذاری در اوراق بدهی بانک صادرات در ۱۲ ماهه ۱۴۰۲ به ۱۳۸ هزار و ۶۶ میلیارد ریال پهلو زد تا در این بخش نیز شاهد رشد ۳۱ درصدی باشیم.

همچنین این بانک جهت ایجاد ارزش افزوده میزان سرمایه گذاری در سهام در سال گذشته را نسبت به پایان سال ۱۴۰۱ بهمیزان ۱۰ درصد افزایش داد و آن را به بیش از ۲۲۶ هزار و ۸۳۲ میلیارد ریال رساند.

رشد ۲۹ درصدی مانده سپرده های بانک صادرات به ارزش بیش از ۷۰۰ هزار میلیارد تومان حکایت از اعتماد مردم بهخدمات رسانی این بانک داشت که در نتایج به دست آمده در گزارشات پایانی سال قابل مشاهده خواهد بود.

اما مهمترین نتیجه بانک صادرات در پایان سال ۱۴۰۲ را باید در بهبود ۸۷ درصدی تراز بانک در مقایسه با سال ۱۴۰۱ دانست. بانک صادرات که سال ۱۴۰۱ را با تراز ۹۴ هزار و ۷۰۹ میلیارد ریالی به پایان رسانده بود در پایان سال گذشته موفق شد تا تراز خود را به بیش از ۱۷۶ هزار و ۸۴۳ میلیارد ریال برساند تا بهترین عملکرد خود را در سالهای اخیر از این حیث ارائه داده باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار