بورس فردا چه می شود ؟

بررسی پول های وارد شده به بورس در محدوده حمایت فعلی یعنی 1 میلیون 413 هزار واحد حمایت شدید را نشان می دهد به اضافه اینکه روند آخرین کندل شکل گرفته روی نمودار از حمایت خوب و مناسبی خبر می دهد. به بیان ساده تر فردا شاخص مثبت است و می تواند ...

به گزارش رصد روز ، در هفته قبل شاخص کل با ریزش های زیاد نگرانی هایی به وجود آورد به طوریکه باز هم بحث ریزش دستوری شاخص مطرح شد و با این حساب تعداد زیادی از سهامداران تصمیم به نقد شدن برای شروع هفته دارند. آنچه که از اوضاع و احوال شاخص و بررسی ها برمی آید این است که روند شاخص برای شروع هفته متفاوت از گمانه هاییست که بیان می شود. برای روشن این موضوع و پاسخ به سؤال بورس فردا چه می شود روند تکنیکالی شاخص را را بررسی می کنیم. پیش بینی بورس فردا همچنین در مورد برخی صنایع نیز حاوی نکاتی است که به ان خواهیم پرداخت.

 

بررسی پول های وارد شده به بورس در محدوده حمایت فعلی یعنی ۱ میلیون ۴۱۳ هزار واحد حمایت شدید را نشان می دهد به اضافه اینکه روند آخرین کندل شکل گرفته روی نمودار از حمایت خوب و مناسبی خبر می دهد. به بیان ساده تر فردا شاخص مثبت است و می تواند تا محدوده یک میلیون و ۴۶۰ هزار واحد رشد داشته باشد.

 

 

فردا بورس چه می شود

 

 

 

اما پاسخی دیگری که باید به سؤال بورس فردا چه می شود  داد این است که حمایت فردا از بورس طولانی مدت نخواهد بود و در طول هفته آینده احتمالا شاهد خواهیم بود که شاخص کل بورس با ریزشهایی همراه است.

 

پیش بینی بورس فردا برای شروع هفته معاملاتی نشان دهنده وضعیت صنایع مختلف است که در آن می توان کانه های فلزی و محصولات فلزی را با نوسان زیاد دید و احتمالا در شروع هفته نیز شاهد ریزشهایی در این صنایع باشیم.

 

برخی از نمادهای بانکی مانند مانند وپست با توجه به حجم مشکوکی که در آخرین روز معاملات داشتند می توانند در شورع هفته نیز سبز باقی بمانند. آنچه در حال حاضر می توان درباره ماهیت بازار فردا گفت این است که فردا کلیت شاخص سبز است هرچند که مقاومت روانی درباره شاخص کل می تواند روند اتفاقات را با کندی همراه کند.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار