بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی بورس امروز ۲۱ مهر ۱۴۰۰

افراد حقیقی امروز ۷۶۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام شرکت پالایش نفت اصفهان بود.

به گزارش رصد روز، افراد حقیقی امروز ۷۶۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فرآورده‌های نفتی و همچنین سهام شرکت پالایش نفت اصفهان بود.

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود ۷۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و ۴۸۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۹درصد یعنی هزار و ۳۰۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۷درصد از کل معاملات شد.

بشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «فلزات اساسی» و «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «قند و شکر» و «حمل و نقل آبی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «شپنا»، «برکت» و «فملی» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «شکام»، «زاگرس» و «قجامح» معطوف بود.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۴نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۱۹۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۰۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۷۹۰میلیارد تومان بود.

بیشترین مالکیت حقیقی و حقوقی

 

ورود پول حقیقی و حقوقی

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط