بیمه اتکایی ایران معین در مسیر خلق شگفتی / پوکر ایران معین در صنعت بیمه / خبر خوش مدیرعامل برای کارمندان

مجتبی حیدری مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه از چهارگانه دستاوردهای این شرکت بیمه ای خبر داد و به نظر می رسد به زودی باید منتظر خبرهای بهتری هم باشیم. به گزارش اختصاصی رصد روز، مجتبی حیدری در این نشست ...

مجتبی حیدری مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین در اولین نشست خبری خود با اصحاب رسانه از چهارگانه دستاوردهای این شرکت بیمه ای خبر داد و به نظر می رسد به زودی باید منتظر خبرهای بهتری هم باشیم.

به گزارش اختصاصی رصد روز، مجتبی حیدری در این نشست خبری با اشاره به پرداخت بخش عمده ای از خسارات معوق به بیمه گزاران در مناطق آزاد گفت: ما تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان خسارت برای قراردادهای مربوط به سنوات قبل پرداخت کردیم. وی با اشاره به اینکه هر روز مجوز جدیدی به شرکتهای اتکایی داده می شود گفت: با پرداخت این مقدار خسارت کمی شرایط برای ما مشکل شد اما ظرفیت های موجود در این شرکت بیمه ای آنقدر بود که توانستیم از این مرحله حساس عبور کنیم هرچند که حدود ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان دیگر از خسارات باقی مانده است.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین در این نشست خبری که با حضور شاهین احمدی مدیر سرمایه گذاری، حسین پارسا مجد مدیرمالی و اسد اسدی معاون فنی شرکت بیمه اتکایی ایران معین برگزار شد گفت: با تهیه نرم افزار حوزه اتکایی را برای سال آینده تقویت کردیم و قراردادهای نسبی بزرگ را مدنظر قرار دادیم. وی با اشاره به اینکه علیرغم سال مالی به پایان نرسیده اما بیشتر از برنامه مجمع پرتفو جذب کردیم بیان کرد: این شرکت موفق به ثبت مجوز در فرابورس شده و این مسئله گام بزرگی برای شرکت بیمه اتکایی ایران معین است. مجید حیدری همچنین چند خبر خوب دیگر را به اطلاع اصحاب رسانه رساند و اظهار داشت: انتشار اوراق اتکایی از دیگر دستاوردهای این شرکت طب یکسال گذشته بود ضمن اینکه کسب مجوز بیمه نامه تکافل و افزایش سرمایه این شرکت از ۸۰۹ میلیارد تومان به ۱۲۵۰ میلیارد تومان از دیگر اقداماتیست که طی این مدت صورت گرفته است. حیدری همچنین گفت: دستیابی به افزایش ۴۰ درصدی پرتفو در سال آینده جزو برنامه های مهم بیمه اتکایی ایران معین است.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین گریزی هم به موضوع وصول مطالبات زد و اظهار داشت: در این مدت علاوه بر پرداخت خسارت سالهای قبل ۷۴ درصد مطالبات شرکت را وصول کردیم.

مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین با توجه به نگرانی برخی کارمندان این شرکت نسبت به آینده شغلی خود توضیح داد: پرسنل، نمایندگی و شعب باید به بیمه ایران منتقل شود و این اطمینان را می دهیم که هیچ یک از پرسنل شرکت ایران معین برای سال آینده نگران وضعیت شغلی خود نباشند چرا که مراحل جذب این افراد در بیمه ایران و شرکتهای تابعه در سازمان امور استخدامی در حال پیگیریست.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار