بیمه کوثر زنگ بیمه را در استان همدان نواخت

زنگ بیمه در استان همدان با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نظامی، صنعت بیمه و همکاری آموزش ‌و ‌پرورش استان و بیمه کوثر به صدا در آمد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، جشنواره سراسری «زنگ بیمه» در کشور با هدف ترویج فرهنگ بیم...

زنگ بیمه در استان همدان با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نظامی، صنعت بیمه و همکاری آموزش ‌و ‌پرورش استان و بیمه کوثر به صدا در آمد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط‌ عمومی بیمه کوثر، جشنواره سراسری «زنگ بیمه» در کشور با هدف ترویج فرهنگ بیمه و با همکاری مسئولان بیمه مرکزی و شرکت‌های بیمه برگزار می‌شود.

مدیر سرپرستی بیمه کوثر در استان همدان گفت: جشنواره سراسری «زنگ بیمه» برای انتقال مفاهیم صنعت بیمه به‌زبان ساده و با برنامه‌های مفرح برای دانش‌آموزان اجرا شد.

محمد جعفری افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور را منوط به فرهنگ‌سازی و نیازمند سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت دانست و افزود: امید است با همکاری مسئولان بیمه‌مرکزی، وزارت آموزش و پروش، سندیکای بیمه‌گران ایران و شرکت‌های بیمه، دانش‌آموزان در جایگاه سفیران بیمه در بین خانواده و جامعه قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه مربیان در نهادینه کردن فرهنگ بیمه بین دانش‌آموزان و  والدین نقش موثر دارند، خاطرنشان‌کرد: محتوای بیمه در کتاب‌های آموزشی مقاطع تحصیلی و در کنار آن استفاده از ابزارهای کمک آموزشی در کنار برنامه‌های سرگرم‌کننده موجب می‌شود بیمه در اذهان دانش‌آموز و خانوده آنان نقش ببندد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار