بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل

به گزارش رصد روز ، همزمان با اخبارهایی که در خصوص سرنوشت مالک و سازنده ساختمان متروپل شنیده و خوانده می شود بیوگرافی بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل برای بسیاری می تواند جذاب باشد. بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل...

به گزارش رصد روز ، همزمان با اخبارهایی که در خصوص سرنوشت مالک و سازنده ساختمان متروپل شنیده و خوانده می شود بیوگرافی بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل برای بسیاری می تواند جذاب باشد.

بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل

 

حسین عبدالباقی متولد سال ۱۳۶۰ در روستای باشماق از توابع شهرستان میانه از شهرهای استان آذربایجان شرقی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره هلدینگ عبدالباقی و البته فردی متنفذ در استان خوزستان بود

ظهر دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ بخش‌ هایی از ساختمان ۱۱طبقه اداری – تجاری در خیابان امیری آبادان ریزش کرد که مالک و سازنده و پیمان کار اصلی آن حسین عبدالقالقی بود.

 

۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امداد رسانی در محل حادثه مستقر بوده و در حال امدادرسانی به مصدومان این حادثه هستند. برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه ۳۰ دستگاه آمبولانس از استان درخواست شده است.

در پی ریزش این ساختمان ۹ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و در حال ریزش برداری و عملیات جست و جو برای یافتن افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار هستند. مجتمع در دست ساخت متروپل در مرکز شهر آبادان و در منطقه‌ای پر رفت و آمد قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اعلام کرد که حسین عبدالباقی متهم اصلی و مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان در حادثه ریزش برج متروپل کشته شد و جسد او نیز تایید شد.

صادق جعفری چگنی اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، دستور بازداشت نامبرده و تعدادی از متخلفین و مسببین حادثه از سوی مرجع قضایی صادر شده بود که تعدادی از آن‌ها بازداشت شده‌اند.

بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل

 

همچنین با توجه به‌ کشف اسناد هویتی حسین عبدالباقی، مالک برج متروپل و یکی از متهمین اصلی پرونده در البسه یکی از قربانیان حادثه که غیر قابل تشخیص بوده، دستورات مقتضی جهت تشخیص هویت متوفی از طریق واحد تشخیص هویت فراجا و پزشکی قانونی صادر شد که در نهایت هویت وی مورد تایید قرار گرفت.

بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل 1

گفتنی است که پیش از تایید مرگ عبدالباقی، دادستان ویژه آبادان گفت: در پی ریزش بخشی از برج نیمه کاره متروپل واقع در خیابان امیرکبیر آبادان که صبح امروز به صورت ناگهانی رخ داد پیمانکار و مالک ساختمان بازداشت شدند.

اما ساعاتی پیش خبر دوم رسید که دادستان خوزستان گفت: مالک و پیمانکار اصلی ساختمان متروپل که از متهمان بوده و دستور بازداشت وی نیز صادر شده بود و در جریان ریزش ساختمان در محل حضور داشت در جریان این حادثه جان خود را از دست داد.

بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل 3

سوابق شغلی

عبدالباقی ارتباطات متعددی با مسوولان استانی دارد، به گونه ای که برای کلنگ زنی و افتتاح پروژه های شخصی اش مسوولان رده بالای استانی هم حضور پیدا می کنند… او به عنوان خیّر امنیت ساز هم لوح تقدیر گرفته بود!

او برای افتتاح همین برج متروپل شخص استاندار وقت نیز آمده بود. او حتی با ساختن کلانتری برای نیروی انتظامی توانسته است خود را به عنوان خیّر امنیت ساز معرفی کند و لوح تقدیر هم بگیرد.

بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل 4

عبدالباقی همچنین در سال ۹۷ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دولت قبل به عنوان چهره ماندگار صنعت ساختمان معرفی شد و لوح تقدیر گرفت!

سال ۹۷ و در بحبوحه ساخت غیر اصولی برج متروپل، حسین عبدالباقی چهره ماندگار صنعت ساختمان شد و در اجلاس مدیران پیشرو در دی ماه ۱۴۰۰ نیز عنوان مدیر منتخب به وی تعلق گرفت

هلدینگ عبدالباقی، پروژه های متعددی را ساخته یا در دست احداث دارد که از جمله برج های دو قلوی متروپل (شماره۲) ، برج مسکونی پرستیژ ، برجهای مسکونی پریمو ، مجتمع تفریحی باکس پارک و مجتمع تجاری مهرگان پروژه های در دست احداث هستند و مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی الماس جنوب، مجتمع تجاری الماس اروند ، شهرک خودرویی آبادان، مجتمع اداری وزرا ، بازار سنتی فیدوس ، مجتمع مسکونی والا و مجتمع مسکونی مینیاتور نیز قبلاً احداث و تحویل شده اند.

بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل 2

خواهر عبدالباقی عروس شمخانی؟

گمانه هایی در فضای مجازی در خصوص رابطه فامیلی خواهر عبدالباقی با برخی مطرح شده و شائبه قوی نسبت خواهر این فرد با خانواده شمخانی دبیر شورای امنیت است تا کنون در این شائبه ها رد یا تأئید نشده است.

هلدینگ عبدالباقی را بشناسید

 

طبق چیزی که در سابت این شرکت مشاهده و خوانده می شود به این نکات برخورد می کنیم؛

بیوگرافی حسین عبدالباقی مالک و سازنده متروپل 5

هلدینگ عبدالباقی، از سال ۱۳۳۶، در شهرستان آبادان و در قالب گروه ساختمان سازی شروع به فعالیت کرده و اکنون با مدیریت حسین عبدالباقی به فعالیت خود ادامه می دهد. در طی این سال ها با اتکا بر تجارب فنی و مدیریتی خود و بهره گیری از استعدادهای خلاق، نیروهای توانمند، نوآور و با تجربه درزمینه خدمات فنی، مشاوره ای و پژوهشی، پروژه های مختلف را در شاخه های طراحی و احداث ساختمان های مسکونی، مراکز اداری- تجاری- رفاهی ، انبوه سازی، مراکز درمانی و شهرک سازی ارائه نموده است. از سال ۱۳۷۱ با گسترش حوزه فعالیت ها در قالب مدیریت کارگاه ها و فروشگاههای تولید و توزیع آجیل و خشکبار و ایجاد رستوران های زنجیره ای، گروه ساختمان سازی عبدالباقی در قالب هلدینگ به فعالیت خود ادامه داد. باتوجه به اصل رضایت خریداران، ضمن ارج نهادن به منابع انسانی و با به کارگیری استانداردهای معتبر، این هلدینگ مهمترین خط مشی خود را اعتلای کیفی و خلاقانه فضای زندگی و کسب وکار شهروندان آبادانی در نظر گرفته است. در راستای تحقق این هدف، نظام مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد ISO9001-2008 بنا نهاده است. هلدینگ عبدالباقی با بیش از ۳۰۰ پرسنل ثابت و صدها نیروی پیمانکار، یک مجموعه پویا و در حال توسعه است که خدمات آن از مرحله اخذ مجوز های قانونی و طراحی، تا اجرا و اتمام عملیات ساختمانی، بصورت کاملا تخصصی و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به انجام می رسد. ما در این گروه با اتکا به مهندسین با تجربه و حرفه ای و اعتماد به جوانان بومی، تمام امکانات و ابزارهای لازم را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم هرچه بیشتر موجبات رضایت مشتریان و بهره برداران را فراهم کنیم. ساخت و تحویل به موقع و بعضاً پیش از موعد صدها واحد تجاری، اداری، مسکونی و… به پاس قدردانی از اعتماد خریداران به این مجموعه از افتخارات هلدینگ عبدالباقی به شمار می رود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار