بیوگرافی رزیتا قبادی مجری ممنوع التصویر تلویزیون

بیوگرافی رزیتا قبادی مجری ممنوع التصویر تلویزیون که این روزها به واسطه برنامه شب یلدا در صدر جستجوهای گوگل قرار گرفته قابل توجه است.

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی رزیتا قبادی مجری ممنوع التصویر تلویزیون که این روزها به واسطه برنامه شب یلدا در صدر جستجوهای گوگل قرار گرفته قابل توجه است. این مجری ۳۵ ساله بعد از سالها فعالیت در رسانه ملی ناگهان کنار گذاشته شد. رزیتا قبادی متولد ۱ مرداد ۱۳۶۴ در شیراز و دانش آموخته رشته ی نقاشی و رشته مدیریت روابط عمومی گرایش رسانه است.

بازیگر تئاتر

خانم قبادی قبل از رود به مجریگری در زمینه بازیگری و کارگردانی تئاتر کار میکرده و علاقه ی زیادی به بازیگری دارد و همیشه آرزو داشته یک فیلم سینمایی یا سریال خیلی خوب بازی کند

رزیتا قبادی مجری برنامه «عصر خانواده» شبکه دوم سیما

در ادامه بیوگرافی رزیتا قبادی مجری ممنوع التصویر تلویزیون می خوانیم ؛  قبادی اینروزها در حال اجرای برنامه عصر خانواده در شبکه دو است. از جمله دیگر مجریان برنامه عصر خانواده زیتا قبادی به نویسندگی مهدی استاداحمد و حسن صنوبری و مجریان حسام جوادی وثیق، علیرضا محمدپور، شیوا قانعی، رزیتا قبادی، مرضیه کردی، نعیمه خزایی، علی عاطفی و دریانه قزوینی و .. می باشند

بیوگرافی و عکس های جدید رزیتا قبادی مجری تلویزیون

همسر رزیتا قبادی کیست

این خانم مجری صداوسیما متاهل است و ازدواج کرده، حاصل این ازدواج دو فرزند پسر و دختر می باشد.

نحوه آشنایی و ازدواج

در ادامه بیوگرافی رزیتا قبادی مجری ممنوع التصویر تلویزیون می خوانیم ؛ من و همسرم به نوعی با هم همکار هستیم . دو فرزند دارم که پسرم شاهرخ ۱۵ سال و دخترم روژان ۳سال و نیم اش هست … خدا را شکر زندگی خوبی دارم و در کنار خانواده ام شدیدا احساس خوشبختی می کنم .

عکس همسر و فرزندان رزیتا قبادی مجری تلویزیون

همسر رزیتا قبادی کیست

دیگر فعالیت ها

از سن ۱۸ سالگی در مدارس شیراز هنر تدریس می کرده و بعد از آن معاون چند مدرسه بوده و علاوه بر آن در زمینه ی کارگردانی و بازیگری تئاتر و نگارگری ( نقاشی ایرانی ) نیز کار می کردمپه است .

او نگارگری و نقاشی را زیر نظر دکتر علی اصغر تجویدی از استادان برجسته ی نگارگری گذرانده است.

ممنوع التصویری به دلیل واژه رقص مهمان شب یلدا

در ادامه بیوگرافی رزیتا قبادی مجری ممنوع التصویر تلویزیون می خوانیم ؛ عصر خانواده شبکه دو ،ویژه برنامه ای برای شب یلدا ۹۹ داشت که آقای دکتر مهمان برنامه از مردم و بینندگان برنامه خواست در شب یلدا رقصیدن را در برنامه شب‌نشینی‌شان بگذارند تا در زمانه کرونا گرفتار افسردگی نشوند.

قبادی پس از این عذرخواهی درباره حرف های مهمان برنامه ،دیگر در قاب تلویزیون دیده نشد و حالا حدود چهار هفته است که خبری از او در برنامه عصرگاهی شبکه دو نیست.

قبادی در اینستاگرامش نوشت: «چرا هیچ‌وقت نمی‌تونیم ببینیم دوستمون، همکارمون موفقه؟ مگر جلوی موفقت تو رو گرفته؟ چرا صندلی زیر پای اونو می‌کشی تا جای خودت رو بازتر کنی؟»

به این ترتیب، به نظر می‌رسد گمانه‌زنی‌ها درباره ممنوع‌التصویر شدن رزیتا قبادی پس از برنامه یلدایی درست باشد

 

اینستاگرام رزیتا قبادی

پیج اینستاگرام این مجری با آیدی rozita_ghobadi فعال است که میتوانید با فالور کردن با وی آشنا شوید

گفتگو و مصاحبه خواندنی رزیتا قبادی

نحوه ورود به تلویزیون

در ادامه بیوگرافی رزیتا قبادی مجری ممنوع التصویر تلویزیون می خوانیم ؛ من خیلی علاقه داشتم به کار اجرا ولی ورودم کاملا تصادفی بود . یکی از پیشکسوتان خوب صدا و سیمای فارس به نام استاد یزدانپور به من پیشنهاد دادند که در تست ورودی های جدید سازمان شرکت کنم . موفقیت امروز خودم را مدیون مدیرانی چون ایشان هستم که می دانند نیروی انسانی سازمان صدا و سیما یعنی سرمایه ی آن سازمان و نگاه سلیقه ای به افراد ندارند … شاید اگر آن زمان تستی نبود و من ورود نمی کردم من هیچوقت استعدادم شکوفا نمی شد و الان در شبکه ی دو مجری برنامه عصر خانواده هستم.

* قبل از حضورتان در تلویزیون چه تصوری از کار اجرا داشتید ؟

کار اجرا را بسیار پر استرس و سخت میدانستم … و احساس می کردم که نیاز به تخصص و اعتماد به نفس بالا دارد .

فکر می کنم به دیدگاهی که از قبل داشتم خیلی نزدیک است … البته به آن اندازه که فکر می کردم استرس نداره چون بعد از مدتی همه چیز برای تان عادی تر و راحت تر می شود .

چگونگی انتخاب برای اجرای عصر خانواده

از طریق فضای مجازی ( اینستاگرام ) تهیه کننده ی محترم با نمونه کارهای من آشنا شدند و از بنده برای اجرای برنامه دعوت کردند … اینجوری شد که این افتخار نصیبم شد در خدمت همه ی مردم دوست داشتنی ایران باشم .

اینستاگرام رزیتا قبادی

* در بین همکاران مجریان خود کار کدام مجری را می پسندید ؟

اجرای آقای شجاعی مهر چون فوق العاده خودمانی و راحت هستند و آقای رشید پور چون خیلی مسلط و به روز اجرا می کند … و اجرای آقای رسالت بوذری چون در مباحث مربوط به خودشون خیلی مسلط هستند .

مجری موفق چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

در ادامه بیوگرافی رزیتا قبادی مجری ممنوع التصویر تلویزیون می خوانیم ؛ مجری موفق کسی است که مطالعه را فراموش نکند حالا این مطالعه ممکن است ، رفتن و حضور در اجتماع و دقت در اتفاقات پیرامون باشد ، همچنین سبک اجراش مختص خودش باشد … بعضی از مجریان مدام در حال کپی برداری هستند و حتی لحن و صدای خودشان را تغییر می دهند … فکر می کنم مخاطب این را دوست نداشته باشد … در کل مجریی موفق هست که برای مخاطب ، تاثیرگذار و محبوب باشد .

 

فرزندان رزیتا قبادی

من سعی می کنم زیاد از فرزندانم دور نباشم . از زمانی که در هفته شنبه ظهر به تهران می آیم و یکشنبه شب برمی گردم کار ثابتم رو کنار گذاشتم تا بتونم بقیه ی روزهای هفته را در کنارشان باشم . روزهایی هم که نیستم مدام با دخترم و پسرم در تماسم.

 

 

 

 

 

 

 

 

حرف تازه 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار