بیوگرافی سجاد عبادی همسر آزاده نامداری

بیوگرافی سجاد عبادی همسر آزاده نامداری نشان میدهد که او متولد 4 اسفند 1360 است وی فارغ التحصیل دکترای سیاست گذاری از دانشگاه است و دوره های کارشناسی و کارشناسی را در رشته روابط بین الملل از همین دانشگاه گرفت

به گزارش رصد روز ، از بیوگرافی سجاد عبادی همسر آزاده نامداری می توان گفت که وی پسر یکی خانواده های سیاسی کشور است. او که قبلا یکبار ازدواج کرده و طلاق گرفته بود سال ۹۴ با آزاده نامداری ازدواج کرد و در سال ۹۵ نیز صاحب اولیت فرزند خود به نام گندم شد.

 

بیوگرافی سجاد عبادی همسر آزاده نامداری

 

سجاد عبادی متولد ۱۳۶۰ است. پدر او رحیم عبادی ریاست سازمان ملی جوانان را در زمان سید محمد خاتمی برعهده داشت. آزاده نامداری درباره شروع آشنایی خود و همسر دومش یعنی سجاد عبادی قبلا گفته بود که در سال ۸۷ به واسطه یکی از دوستان مشترکشان که از مدیران ارشد تلویزیون بود با هم آشنا شدند چندباری همدیگر را دیدیم اما به این خاطر که در آن دوره اصلا به این مسائل فکر نمی کردم ارتباطمان قطع شد.

 

 

سجاد عبادی متولد ۴ اسفند ۱۳۶۰ است که تنها یک خواهر دارد و خانوده ای مذهبی دارد. وی فارغ التحصیل دکترای سیاست گذاری از دانشگاه آزاد است و دوره های کارشناسی و کارشناسی را در رشته روابط بین الملل از همین دانشگاه گرفت.

 

شغل وی مدیر دانشجویی و سرپرستی روابط عمومی دانشگاه غیر انتفاعی است. او در نمایندگی فدراسیون جهانی مخترعان و مبتکران که در ژنو استقرار دارد نیز فعالیت می کند.

 

 

خانواده سجاد عبادی را بشناسیم

 

رحیم عبادی پدر سجاد که متولد رامسر بوده و فارغ التحصیل تکنولوژی آموزشی است، در دولت هفتم یعنی دولت کارگزاران معاون وزیر آموزش و پرورش بود و رابطه مثبتش با رییس دولت اصلاحات او را  به ریاست سازمان ملی جوانان و مشاوری رییس دولت هشتم  رساند.

رحیم عبادی استادیار دانشگاه فرهنگیان و عضو هیئت امناء و هیئت موسس و قائم مقام دانشگاه غیردولتی مهرالبرز اولین دانشگاه مجازی ایران است.

به گزارش سینماژورنال فریده ماشینی مادرشوهر آزاده نامداری در قید حیات نیست.

وی که فارغ التحصیل مطالعات زنان از دانشگاه علامه و مهندسی شیمی از دانشگاه امیرکبیر بود بیشتر به عنوان پژوهشگر و فعال زنان شناخته می شد و تا ریاست کمیسیون زنان حزب منحله مشارکت هم پیش رفته بود.

ماشینی که در جریان حوادث پس از انتخابات ۸۸ یک بار بازداشت هم شده بود در خرداد ۹۱ و بعد از مدتی ابتلا به سرطان درگذشت.

خطبه عقد ازدواج اول نامداری با فرزاد حسنی را سیدحسن خمینی خوانده بود. نزدیکی خانواده همسر دوم نامداری به رییس دولت اصلاحات این حس را پیش روی مخاطب قرار می دهد که احتمالا خطبه عقد وی و همسرش را نیز رییس دولت اصلاحات جاری ساخته است.

 

مطالب مرتبط