بیوگرافی شبنم کمانگر همسر مهرداد میناوند

بیوگرافی شبنم کمانگر همسر مهرداد میناوند نشان از رابطه ای عمیق بین او میناوند می دهد. او و مهرداد میناوند در 9 آذر 99 با هم ازدواج کردند.

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی شبنم کمانگر همسر مهرداد میناوند نشان از رابطه ای عمیق بین او میناوند می دهد. او و مهرداد میناوند در ۹ آذر ۹۹ با هم ازدواج کردند. در ادامه می خوانیم؛

بیوگرافی شبنم کمانگر

آقای مهرداد میناوند فوتبالیست سابق کشورمان که در تیم ملی ایران بارها خاطر سازی کرده است در ۹ ۹ ۱۳۹۹ یکی از روزهای روند قرن مراسم ازدواج خود را برگزار کرد و در شبکه‌های اجتماعی آن را به اشتراک گذاشت

 

آقای مهرداد میناوند در سال ۱۳۹۸ یعنی یک سال پیش با خانم شبنم کمانگر آشنا شده بود حالا مراسم ازدواج خود را در تاریخ ۹ آذر ۱۳۹۹ برگزار کرده است و این خبر را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت

درباره اینکه خانم کمانگر چه کسی است و یا چه شغلی دارد خبری موثق هنوز وجود ندارد اما به نظر می‌رسد که این خانم خانه دار بوده و در زمینه ورزشی و هنری فعالیتی ندارد

پیج اینستاگرام shabnam.kamanga

لازم به ذکر است که آقای مهرداد میناوند یکبار سابقه ازدواج ناموفق داشته که از آن ازدواج یک فرزند پسر به نام آریا است

گفتنیست که عکس  زیر به عنوان همسر میناوند در شبکه ها اجتماعی دست به دست میشود و صحت ندارد عکس زیر خانم جوانه دلشاد بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

 

در ادامه بیوگرافی شبنم کمانگر همسر مهرداد میناوند می خوانیم ؛ مهرداد میناوند با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش خبر ازدواجش را با خانم شبنم کمانگر رسانه ای کرد. او نوشت:
نام آفریدگار عشق

سلام به همه دوستان جان
امسال روز تولدم مصادف شد با یک رقم رویایی…تاریخی که سالها انتظارش را میکشیدم و همیشه در ذهنم یک رویداد منحصر به فرد تداعی میشد.مطمیٔن بودم اتفاق خاصی در این روز برای من رخ خواهد داد اتفاقی بینظیر…
بله انگار درست حدس زده بودم روز تولدم در ۹۹/۹/۹ به لطف خدا بینظیر رقم می خورد.این تاریخ برایم جاودانه شد و امیدوارم که جاودانه بماند.پس از فراز و نشیب های معمول زندگی در طول این سالها، امروز به آرامش رسیدم و با نام خدا و تکیه بر ایمان به او، فصلی نو در زندگیم آغاز شد.
عکس و بیوگرافی شبنم کمانگری همسر دوم میناوند

 

در ادامه بیوگرافی شبنم کمانگر همسر مهرداد میناوند می خوانیم ؛ ازدواج من با دختری که عاشقانه دوستش میدارم، در این روز بینهایت لذتبخش است و بهتر از این نمیتوانست اتفاق بیافتد.سه سالی میشد که برای چنین روزی برنامه ریزی و لحظه شماری میکردم…خدا رو شکر میکنم که محقق شد.
شکر.

مهرداد میناوند متولد ۹ آذر ۱۳۵۴ منطقه جی تهران بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

میناوند از بازیکنان قدیمی فوتبال در ایران است که در باشگاه هایی چون پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرده‌است.

وی سال هاست به عنوان مربی فوتبال فعالیت میکند و سابقه مربیگری در پرسپولیس ب، خوبه به خونه (دستیار)، خوبه به خونه (دستیار) را در کارنامه خود بعد از خداحافظی از فوتبال را دارد.

مهرداد میناوند درگذشت

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس پس از چند روز دست و پنجه نرم کردن با بیماری کرونا، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا، مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود، امشب (چهارشنبه) در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.

میناوند متولد سال ۱۳۵۴ بود و طی سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۸۲، ۷۵ بار پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را بر تن کرد. این مدافع چپ فوتبال ایران سال ۱۳۷۴ از پاس به پرسپولیس آمد و در ۳ سال حضورش ۸۹ بار با پیراهن این تیم بازی کرد و ۱۳گل به ثمر رساند. او در ادامه به اشتورم گراتس اتریش ترانسفر شد و طی ۳ سال ۶۷ بازی هم برای این تیم انجام داد.

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط