بیوگرافی مصطفی سالاری مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی

به گزارش رصد روز ، امروز مراسم تودیع و معارفه مصطفی سالاری مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی بود. سالاری که در سابقه کاری خود استانداری گیلان را نیز دارد با حواشی زیادی به ریاست این سازمان رسید و به نظر می رسید که از همان ابتدا با توجه به چالش ...

به گزارش رصد روز ، امروز مراسم تودیع و معارفه مصطفی سالاری مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی بود. سالاری که در سابقه کاری خود استانداری گیلان را نیز دارد با حواشی زیادی به ریاست این سازمان رسید و به نظر می رسید که از همان ابتدا با توجه به چالش های موجود در این سازمان کار سختی را پیش رو داشته باشد به خصوص اینکه این انتصاب با مخالفتها و سر و صداهای زیادی همراه بود. در ادامه بیوگرافی مصطفی سالاری مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی را می خوانیم ،

بیوگرافی مصطفی سالاری مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی

 

شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی از سال ۶۶ راه اندازی شده تا میزان درآمد این سازمان را افزایش دهد، اما همچنان میزان کمک این صندوق شستا به صندوق تامین اجتماعی قابل توجه نیست. امیدواریم با مدیریت جدید و در دولت جدید علاوه بر ترمیم درآمدهای صندوق تامین اجتماعی و شرکت شستا خدمات موثرتری به کارگران، بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شود و همه اینها نیاز به یک مدیریت جهادی، پاکدست، متخصص و کارآمد دارد.

در ادمه بیوگرافی مصطفی سالاری مدیرعامل سابق تأمین اجتماعی میخوانیم ، او (زادهٔ ۱۳۵۵ شبانکاره)، سیاستمدار، حقوقدان و مدیر اجرایی ایرانی است. وی در دولت یازدهم در فاصله سالهای ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ استاندار بوشهر (جوان‌ترین استاندار کشور) بود. در ابتدای فعالیت دولت دوازدهم، از ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ به سمت استاندار گیلان منصوب شد و پس از آن به عنوان مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی فعالیت می‌کرد. وی کارشناسی ارشد و دکترای حقوق از دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران دارد و در حال حاضر مدرس مدعو دانشگاه تهران می‌باشد.

او فعالیت شغلی خود را از وزارت آموزش و پرورش آغاز کرد و در سال ۱۳۸۱ به وزارت نفت و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منتقل شد.

انتخابات ریاست‌جمهوری

مصطفی سالاری در جریان انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مسئول هماهنگ‌کننده ستادهای انتخاباتی در مناطق جنوب کشور بود.

سازمان تأمین اجتماعی

در تاریخ ۴ تیر ۱۳۹۸ پس از ۸ ماه خالی بودن سمت مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی با تأیید هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی شد. طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، اجرای نسخه الکترونیک و همچنین ارائه خدمات برخط سازمان تأمین اجتماعی در دوره ایشان اجرایی گردید. به اذعان مخاطبین و کارکنان سازمان تامین اجتماعی، وی یکی از بهترین مدیران تاریخ این سازمان تا کنون بوده است.

سایر سوابق اجرایی

مصطفی سالاری، مدیر حقوقی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۴ و پس از آن قائم‌مقام پارس جنوبی (بزرگترین مجتمع پالایشگاهی و صنعتی کشور) از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷ در دوران مدیرعاملی سید عبدالجلیل رضوی بود و از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ در وزارت نفت در تهران مشغول به کار بود.

استانداری گیلان

مصطفی سالاری، استاندار گیلان (جوان‌ترین استاندار کشور) همان گونه که در جلسه معارفه خود وعده داده بود در اجرای سیاست‌ها و مواضع رئیس‌جمهوری مبنی بر بکارگیری بیشتر از ظرفیت بانوان و جوانان در سطوح مختلف مدیریتی و تربیت مدیران آینده، دستورالعمل «بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب مدیریتی» را ابلاغ کرد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط