بیوگرافی مهسا آبومگر همسر اول سجاد عبادی

بیوگرافی مهسا آبومگر همسر اول سجاد عبادی متولد 3 اسفند 60 است که در 23 اسفند 90 با سجاد عبادی عقد کرد او پس از طلاق از سجاد عبادی با یک خلبان ازدواج کرد و در حال حاضر ساکن آلمان است.

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی مهسا آبومگر همسر اول سجاد عبادی از آنجا برای فعالان فضای مجازی حائز اهمیت است که پس از انتشار خبر ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی وی واکنش تندی را در کامنت مربوط به این پست داشت. مهسا آبومگر که در حال حاضر در آلمان ازدواج می کند هرچند که نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده اما عصبانیت او از از آن موضوع در همان زمان حسابی خبرساز شد. مهسا آبومگر متولد دهه شصت است و گفته می شود که با یک خلبان ازدواج کرده. یکی از چهره هایی که فعالان مجازی به دنبال کشف او بودند و مترصد واکنش او نسبت به این مسئله هستند آبومگر است که اطلاعات زیادی جز اینکه مدتی با سجاد عبادی زندگی کرده و در سال ۹۴ از او طلاق گرفت. متولد ۳ اسفند ۶۰ است که در ۲۳ اسفند ۹۰ با سجاد عبادی عقد کرد در نهایت این زندگی به فرجام خوشی نرسید و در حال حاضر این چهره در خارج از کشور زندگی می کند.

بادرگذشت عجیب آزاده نامداری وضعیت اقوام و خانواده او مورد توجه قرار گرفته است. یکی از این شخصیت ها مهسا آبومگر است. او  همسر اول سجاد عبادی شوهر مرحوم آزاده نامداری است.

بیوگرافی مهسا آبومگر همسر اول سجاد عبادی

مهسا آبومگر، متولد دهه شصت است و در حال حاضر در خارج از کشور زندگی می‌کند و ازدواج مجدد کرده است.

آبومگر در سال ۱۳۹۱ با سجاد عبادی عقد کرده بود و در سال ۹۴ از هم جدا شدند که همان زمان ها آزاده نامداری هم از فرزاد طلاق گرفته بود.

آزاده نامداری دوشنبه ۶ مهر ۹۴ ، با انتشار خبری در صفحه مجازی اش خبر ازدواج مجددش با سجاد عبادی را در صفحه اینستاگرام خود علنی کرد.

 

واکنش همسر سابق سجاد عبادی به ازدواج با آزاده نامداری

وی نیز به ازدواج مجدد همسرش در سال ۹۴ با نامداری واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرامش واکنشی تند و احساسی داد.

مهسا آبومگر،بعد از جدایی از سجاد عبادی با یک خلبان ازدواج کرده و تصاویری با همسرش و خانواده اش در پیج اینستاگرامش منتشر کرد.

بیوگرافی مهسا آبومگر همسر اول سجاد عبادی

 

 

مطالب مرتبط