بیوگرافی میرهاشم موسوی مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی

به گزارش رصد روز ، امروز مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تغییر کرد و میرهاشم موسوی به جای سالاری روی صندلی مدیریت این سازمان عریض و طویل نشست. موسوی که سابقه سیاسی قابل توجهی دارد در شرایطی بر صندلی مدیریتی این سازمان تکیه زد که در دوره انت...

به گزارش رصد روز ، امروز مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تغییر کرد و میرهاشم موسوی به جای سالاری روی صندلی مدیریت این سازمان عریض و طویل نشست. موسوی که سابقه سیاسی قابل توجهی دارد در شرایطی بر صندلی مدیریتی این سازمان تکیه زد که در دوره انتصاب سالاری به عنوان رئیس تأمین اجتماعی حواشی زیادی به وجود آمده بود. در ادامه بیوگرافی میرهاشم موسوی مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی را می خوانیم.

بیوگرافی میرهاشم موسوی مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی

 

میرهاشم موسوی، عضو شورای‌ مرکزی جبهه پایداری و رئیس مرکز آموزش و پژوهش کمیته امداد امام و  سرپرست مرکز برنامه ریزی‌ نهاد.گفته می شود میرهاشم موسوی قبل از این مدیرکل پشتیبانی وزارت رفاه اجتماعی بوده است.میرهاشم موسوی جز  ۱۷ نفر اصلی شورای مرکزی جبهه پایداری است.

مصطفی سالاری درباره این خداحافظی نوشت؛

خداحافظی مصطفی سالاری

شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی از سال ۶۶ راه اندازی شده تا میزان درآمد این سازمان را افزایش دهد، اما همچنان میزان کمک این صندوق شستا به صندوق تامین اجتماعی قابل توجه نیست. امیدواریم با مدیریت جدید و در دولت جدید علاوه بر ترمیم درآمدهای صندوق تامین اجتماعی و شرکت شستا خدمات موثرتری به کارگران، بیمه شدگان و بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شود و همه اینها نیاز به یک مدیریت جهادی، پاکدست، متخصص و کارآمد دارد.

این انتصاب در شرایطی صورت می گیرد که پیش از این گمانه های زیادی در خصوص ریاست جدید این سازمان به گوش می رسید و اسامی مختلفی مطرح می شد اما در نهایت قرعه کار به نام موسوی درآمد تا اولا امیدوار باشیم که حیات خلوت این سازمان برای همیشه برچیده شود و دوماً اصلاحات مدیران برخی از هلدینگ ها به جدیت بیشتری در دستور کار قرار گیرد. مسئله حقوق و دستمزدها در این سازمان نیز جزو اولویت هایی است که که از مدیرعامل جدید انتظار می رود تا نسبت به آن اهتمام داشته باشد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار