بیوگرافی نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی و فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی

نورا هاشمی در آخرین اثر تئاتر خود با عنوان تقدیر بازان روی پرده رفت با هم نگاهی به بیوگرافی نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی و فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی می کنیم

به گزارش رصد روز ، نورا هاشمی بازیگر سینما که در چند روز قبل به واسطه زندگی سابقش یا سیاوش اسعدی مورد جستجوی قابل توجه کاربران قرار گرفته فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی است. این چهره سینمایی ۳۸ ساله سینما در کارنامه خود خالق کاراکترهای قابل توجهی بوده. حضور مهدی هاشمی و گلاب آدینه از این خانواده یک خانواده کاملا اثرگذار در فضای هنری کشور ساخت. هرچند که این روزها نورا هاشمی نسبت به قبل کم کار شده اما نگاه به بیوگرافی نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی و فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی نشان می دهد که پتانسیلهای این چهره بسیار قابل توجه است. نورا هاشمی در آخرین اثر تئاتر خود با عنوان تقدیر بازان روی پرده رفت با هم نگاهی به بیوگرافی نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی و فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی می کنیم.

 

بیوگرافی نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی و فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی

 

نام اصلی : نورا هاشمی

متولد : ۱ فروردین ۱۳۶۲ تهران

محل زندگی : یوسف آباد تهران

زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

پیشه : بازیگر ، بازیگردان

مدرک تحصیلی : لیسانس

سالهای فعالیت : ۱۳۸۱ تاکنون

والدین : مهدی هاشمی و گلاب آدینه

قد : ۱۶۰ سانتیمتر

همسر : سیاوش اسعدی(جدا شده)

فرزندان : اوستا اسعدی

نورا هاشمی متولد ۱ فروردین ۱۳۶۲ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.بیوگرافی نورا هاشمی بازیگر و همسرش + زندگینامه

بیوگرافی نورا هاشمی بازیگر و همسرش + زندگینامه

فارغ التحصیل مقطع لیسانس می باشد ، حضورش در یک خانواده مشهور هنرمند او را خود خواسته وارد عرصه بازیگری کرد و حالا همسرش نیز کارگردان می باشد.

خانواده هنرمند

نورا هاشمی در منطقه یوسف آباد تهران متولد شد. پدرش مهدی هاشمی بازیگر سرشناس سینمای ایران بوده و مادرش نیز گلاب آدینه یکی از هنرمندان پیشکسوت می باشد ، عمویش ناصر هاشمی نیز از بازیگران سینما و تلویزیون است.دو عموی دیگر به نامهای جواد و محمود دارد.

پدرش می گوید نورا از روزی که چشم باز کرده و به دنیا آمد با دنیای ما آشنا شد ، پدر و مادرش را می دید که چطور درگیری این وادی هستند بنابراین خودش خود به خود آنچه باید می آموخت را آموخت و حساب تجربه کسب کرد.

اولین بار فعالیت حرفه ای خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۱ با فیلم دوشیزه آغاز کرد.در این مجموعه کنار بازیگرانی چون زیبا بروفه و فتحعلی اویسی حضور داشت.

 

بیوگرافی نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی و فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی

 

اولین سریال تلویزیونی

با سریال فرستاده در سال ۸۱ به کارگردانی جواد شمقدری وارد قاب تلویزیون شد.

در مجموعه ورود ممنوع ممنوع سال ۸۲ و خواستگاران سال ۸۶ حضور موفقی داشت و در این سالها تاکنون ۷ سریال و ۶ فیلم سینمایی بازی کرده است.بیشتر فعالیت اش اما در تئاتر می باشد.

وضعیت ازدواج و همسر نورا هاشمی

خانم هاشمی چند سالی است با سیاوش اسعدی کارگردان و فیلمنامه نویس ازدواج کرد است که البته این ازدواج منجر به طلاق شد اما ثمره این زندگی مشترک یک پسر بنام اوستا متولد فروردین ۹۶ می باشد.

جنجال ازدواج مجدد پدرش

در تیر ماه ۹۸ مهنوش صادقی بازیگر قدیمی با انتشار ویدیویی پرده از ازدواج خود با مهدی هاشمی ، پدر نورا برداشت و اعلام کرد مدت هاست باهم ازدواج کردند.

 

بیوگرافی نورا هاشمی همسر سابق سیاوش اسعدی و فرزند گلاب آدینه و مهدی هاشمی

 

این ادعا اما خیلی زود در تماس خبرنگاران با نورا هاشمی دختر مهدی هاشمی و گلاب آدینه تکذیب شد. نورا هاشمی در پاسخ به خبرنگاران گفت : «پدرم همین لحظه در منزل و کنار ما هستند و شناسنامه شان هم گواه دروغ بعضی افراد معلوم الحال است.»

طولی از این تکذیبیه نگذشته بود که مهدی هاشمی با انتشار ویدیویی در پیچ همسر دوم خود خبر ازدواجش را تایید کرد و اعلام نمود کسانی که تکذیب کردند حق داشتند چون از این موضوع بی خبر بودند.

مهنوش صادقی کیست؟

مهنوش صادقی خواهر همسر جواد هاشمی ، عموی نورا هاشمی است و آشنایی او با پدرش به خاطر این نسبت فامیلی بوده است.

حمایت هنری

خانم هاشمی همواره در طول فعالیت های خود از نقش آفرینی پدر و مادرش در مسیر هنری خود یاد کرده و می گوید در تمام لحظات با این دو عزیز مشورت می کنم.

فیلم شناسی

سینما
(۱۳۹۲) جیب بر خیابان جنوبی (سیاوش اسعدی) (بازیگر)

(۱۳۸۷) حوالی اتوبان (سیاوش اسعدی) (بازیگر)

(۱۳۸۴) آرامش در میان مردگان (مهرداد فرید) (بازیگر)

(۱۳۸۴) وقتی همه خواب بودند (فریدون حسن پور) (بازیگر)

(۱۳۸۲) عروس افغان (ابوالقاسم طالبی) (بازیگر-بازیگردان)

(۱۳۸۱) دوشیزه (محمد درمنش) (بازیگردان-انتخاب کننده بازیگر)

تئاتر
(۱۳۹۳) مرثیه ای برای کتاب سوزی ها (علی اتحاد) (بازیگر)

(۱۳۸۷) بیوه های غمگین سالار جنگ (شهاب الدین حسین پور) (بازیگر)

(۱۳۹۴) تقدیر بازان (سیما تیرانداز) (بازیگر)

 

واکنش به حواشی همسر سابقش و ادعای ریجانه پارسا

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار