بیوگرافی یاس سنجری همسر آرمان درویش

بیوگرافی یاس سنجری همسر آرمان درویش بیان می کند که او سال قبل ازدواج کرد و در حال حاضر نیز به عنوان منشی صحنه تئاتر فعالیت می کند او متولد 22 فرودین 1379 است.

به گزارش رصد روز ، بیوگرافی یاس سنجری همسر آرمان درویش و دختر ژاله صامتی گه احتمالا بیشتر از او خواهیم شنید نشان می دهد که او متولد دهه ۷۰ است. پدر یاس سنجری که سابقه بازی در چند فیلم قبل از انقلاب را دارد چندسالی است که در حوزه تئاتر ظاهر شده و البته از دوبلورهای خوب کشور است. البته روز دقیق تولد او ۲۲ فرودین است.

یاس سنجری که شاید به واسطه حضور ژاله صامتی  در برنامه خندوانه از او شنیدیم جزو عوامل پشت صحنه تئاتر است و به عنوان منشی صحنه فعالیت می کند.

 

بیوگرافی یاس سنجری همسر آرمان درویش

 

ژاله صامتی در شب تولد او در صفحه اینستاگرامش نوشت: هرسال که به امروز می رسم هنوزم باورم نمیشه مادر دختر جذابی مثل تو شدم. بعد برای میلیونها بار میگم خدایا شکرت که من اینهمه خوشبختم. ۲۰ سالگی یعنی ورود به دنیای آدم بزرگا برای تو که همیشه فهیم و دانا بودی می دونم خیلی سخت نیست دوست دارم.

او در سال ۹۸ با آرمان درویش ازدواج کرد. درویش که این روزها در سریال ملکه گدایان می درخشد اولین بار با فیلم چهارشنبه در کنار شهاب حسینی دیده شد و بعد از آن در بخش کارگردانی نیز نشان داد حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

 

 

یاس سنجری تاکنون در چند پشت صحنه به عنوان منشی در تئاتر فعالیت کرده اما آنچنان که باید به دنیای حرفه ای ورود نکرده است. ازدواج آنان تاکنون فررزندی نداشته است.

صفحه اینستاگرام ژاله صامتی و آرمان درویش اطلاعات بیشتری درباره یاس سنجری در اختیار قرار نمی دهد با این حساب به نظر می رسد که با هنرمند بی سر و صدایی روبرو هستیم. خواهر او نیز متولد مهر ماه است و به لحاظ قیافه بیار نزدیک بهم هستند.

 

 

از دیگر نکاتی که باید درباره او بدانیم این است که صفحه ایسنتاگرامی با نام یاس سنجری وجود ندارد که خود از اتفاقت عجیبی است که می توان به آن اشاره کرد.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

2 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

Kamran

پاسخ دادن

۲۳ فروردین ۱۴۰۲


دروود برهموطنان عزیزم .بخصوص به هنرمندان عزیزو دوست داشتنی و ستاره های سینما و تلوزیون . که اینحقیر هم عضو کوچکی از دنیای هنرمندان هستم

Kamran

پاسخ دادن

۲۳ فروردین ۱۴۰۲


دروود به همه هموطنان عزیز بخصوص اهل هنر و هنرهای نمایشی. وهمچنین خانواده هنری و هنرمند سنجری به یاری ایزد منان بهترینهارو واسه این خانواده خوش ذوق وهنردوست آرزومندم کامران احمدی قشقایی شیراز

آخرین اخبار