تامین اطمینان و آرامش بیمه‌گذاران در گرو فعالیت بیمه گری حرفه ای و سالم است

مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه "ما" از سرپرستی استان آذربایجان شرقی بازدید و با مسئولان و کارکنان این مجموعه گفت و گو کرد. 

به گزارش رصد روز، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت بیمه “ما” از سرپرستی استان آذربایجان شرقی بازدید و با مسئولان و کارکنان این مجموعه گفت و گو کرد.

 به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”؛ دراین بازدید دکتر بهاری فر از نزدیک در جریان فعالیت های این سرپرستی قرار گرفت و ضمن بازدید از بخش های مختلف، از عملکرد شبکه فروش، نمایندگان و پرسنل قدردانی کرد.

مدیرعامل در این بازدید از روند رو به رشد عملکرد سرپرستی استان اظهار رضایت کرد و ضمن گفت وگو با همکاران این شعبه، رهنمودهایی را جهت حمایت از شبکه فروش و تقویت نمایندگان در راستای کسب سهم از بازار بیشتر در استان بیان نمود.

وی بر تلاش مضاعف کارکنان و شبکه فروش برای تحقق این اهداف در راستای تعالی سازمانی، توسعه دیجیتالی و فناوری های نوین، تقویت و توسعه شبکه فروش، ساز و کارهای نوین فروش و سودآوری تاکید کرد و از مدیران و کارکنان سرپرستی استان اذربایجان شرقی خواست تمام سعی و تلاش خود را برای اجرای دقیق و مطلوب این برنامه ها بکار گیرند و موجب پیشرفت و اعتلای بیمه “ما” را بیش از گذشته فراهم سازند.

دکتر بهاری فر با اشاره به تعامل بیشتر بانک و بیمه در استان آذربایجان شرقی و استفاده از ظرفیت های بانک توسط سرپرستی و شبکه فروش استان، تامین اطمینان و آرامش بیمه‌گذاران را در گرو فعالیت بیمه گری حرفه ای و سالم و جلب اعتماد بیمه گذاران دانست و بر مشتری مداری و رعایت حقوق آنها تأکید کرد.

عضو هیأت مدیره بیمه “ما” با بیان اینکه یکی از اولویت‌ها و برنامه های بیمه “ما” تقویت و توسعه کمی و کیفی شبکه فروش و رسیدگی به مسائل و خواسته های آنان است، جذب نمایندگان فعال و کارآمد و آموزش آنها را مورد تأکید قرار داد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه که با حضور دکتر یزدان دوست مدیرعامل بیمه آسماری برگزار شد، رضاوندی مدیراستان سرپرستی استان آذربایجان شرقی ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل و هیات همراه، به ارائه گزارش عملکرد و چگونگی فعالیت های این سرپرستی پرداخت .

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار