تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو

تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو با مصاحبه ای که دوست صمیمی آرزو خرمدین داشته برملا شد. او ادعا می کند که پدر این خانواده خود شیطان صفت است.

به گزارش رصد روز ، تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو با مصاحبه ای که دوست صمیمی آرزو خرمدین داشته برملا شد. به ادعای یکی از دوستان صمیمی این مقتول که او هم در سال ۹۷ توسط پدرش کشته و مثله شداین تجاوز در دوران بچگی رخ داده و مادر خانواده نیز او را دعوت به سکوت کرده است. بنا به این ادعاها بیماری ام اس شدید این دختر نیز از همان موقع شروع شده تا جایی که حتی برای بیرون رفتن نیز با مشکل روبرو بود.

دوست صمیمی دختر خانواده ادعا می کند که تمامی حرفهای پدر بابک خرمدین دروغ است و او یک شیطان صفت است که اعضای خانواده اش به این مسئله کاملا آگاهی داشتند. این در حالیست که پدر اظهار می کند هرگز از کارهایی که کرده پشمیان نیست زیرا فرزندانش در فساد و اعتیاد غرق شده بودند و باید برای آنها کاری انجام می داد. از طرف دیگر مادر خانواده نیز با حضور در دادگاه از رفتار ناشایست فرزندانش گفته و اظهار داشته که فرزندانش مواد مخدر مصرف می کردند و رفتار انحرافی داشتند. حتی پدر خانواده ادعا کرده که دخترش در تماس با او از او خواهش می کرد که وقتهایی به خانه نیاید زیرا او مهمان دارد. خونسردی و عدم اعتراف و به اشتباه و رضایت خاطری که در چهره این پدر و مادر هنگام صحبت با قاضی و خبرنگاران وجود داشت برای خیلی ها جای تعجب است در حالی انتظار می رفت حداقل ذره ای عذاب وجدان در چهره آنها باشد اما اعتقاد آنها به درستی کاری که انجام داده اند برای خیلی ها جای تعجب است از طرف دیگر سلامت روانی این والدین و عدم اعتیاد آنها نیز به اثبات رسیده که خود پیچیدگی این آرامش ظاهری را بیشتر می کند.

مصاحبه رکنا با دوست صمیمی آرزو خرمدین درباره تجاوز پدر بابک خرمدین به دخترش آرزو

در مصاحبه با دوست صمیمی آرزو خرمدین آمده است: آرزو می گفت در ۸ سالگی پدرش به او تجاوز کرده و مادرش او را به سکوت دعوت می کرد. پس از ناپدید شدن آرزو پدر و مادرش به ما گفتند آرزو به ترکیه مهاجرت کرده است. برایمان باور کردنی نبود که آرزو به استانبول رفته باشد زیرا شرایط جسمی آرزو با توجه به بیماری ام اس شدیدی که داشت ذهنمان را به هر سویی برای نبودنش می کشید جز ، ازدواج و مهاجرت به ترکیه و ساکن شدن در استانبول.

 

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

ن

پاسخ دادن

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰


این پیرمرد مشکل حاد روانی داره

آخرین اخبار