تجربه خرید ایمن از فروشگاه‌های رفاه در روزهای کرونایی

همچنین در حالی که به دلیل شیوع ویروس کووید۱۹ به همه مردم توصیه می‌شود در خانه بمانند، شعب فروشگاه‌های رفاه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان نیازهای روزانه افراد جامعه، وظیفه خود دانسته با ایجاد یک محیط امن، چرخه‌ فروش و تامین مواد ...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با رعایت سختگیرانه پروتکل‌های بهداشتی با تاکید هرچه بیشتر بر حفظ سلامت مشتریان و با رویکرد نوین خرید اینترنتی با هدف کاهش ترافیک و تردد در روزهای کرونایی، بیشتر از قبل در کنار مشتریان خواهد بود.

 

 

فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با توجه به شیوع موج جدید کرونا در کشور، لزوم افزایش میزان خدمات‌رسانی به هموطنان و ضرورت تامین کالاهای اساسی با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد در راستای حفظ سلامت مشتریان با نیروی مضاعف آماده خدمت‌رسانی به هموطنان است. ضدعفونی کردن دست مراجعه‌کنندگان، کنترل مکرر دمای بدن مشتریان و کارمندان، ضدعفونی کردن مکرر همه چرخ‌دستی‌ها، صندوق‌ها و به‌طور کل تمام سطوح فروشگاه، استفاده کارمندان از ماسک، دستکش و گارد مخصوص و ممنوعیت مرجوع کردن اجناس و دریافت اسکناس و سکه از جمله اقدامات بهداشتی انجام‌شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سراسر کشور است. در راستای فروش ویژه محصولات مواد غذایی به صورت اینترنتی، کالاهای متنوع فروشگاه‌های رفاه با قیمت مناسب و جشنواره فروش ویژه در سایت اینترنتی  www.refahmarket.irدر دسترس است که مشتریان در ۲۱ شهر از جمله: تهران، ارومیه، لاهیجان، مشهد و… می‌توانند نسبت به خرید آنلاین اقدام کنند. ضمنا در صورت نیاز امکان ثبت سفارش از طریق تلفن نیز برای مشتریان فراهم شده که پس از آن همکاران خریدها را بسته‌بندی کرده و به آدرس مورد نظر ارسال خواهند کرد.

همچنین در حالی که به دلیل شیوع ویروس کووید۱۹ به همه مردم توصیه می‌شود در خانه بمانند، شعب فروشگاه‌های رفاه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تامین‌کنندگان نیازهای روزانه افراد جامعه، وظیفه خود دانسته با ایجاد یک محیط امن، چرخه‌ فروش و تامین مواد اولیه و مورد نیاز زندگی افراد مختل نشود.

 

 

گفتنی است از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، این فروشگاه همه‌روزه آماده خدمت‌رسانی به مردم بوده است و همه کارمندان در فروشگاه‌های رفاه تلاش می‌کنند با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه، تجربه خریدی ایمن را در این روزهای سخت برای مشتریان عزیز به ارمغان آورند. این بنگاه اقتصادی خصوصی در این شرایط دشوار با تمام تلاش خود در راستای خدمت بهینه به همه مشتریان عزیز در سراسر ایران، در کنار آنها ایستاده‌ است.

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار