تداوم روند صعودی بیت کوین و بازگشت به کانال ۵۰ هزار دلاری

در جریان معاملات امروز بازار رمزارزها، بیت‌کوین وارد کانال ۵۰ هزار دلاری شد تا به بالاترین سطح سه ماه اخیر خود برسد.

به گزارش رصد روز، در جریان معاملات امروز بازار رمزارزها، بیت‌کوین وارد کانال ۵۰ هزار دلاری شد تا به بالاترین سطح سه ماه اخیر خود برسد.بعد از به ثبت رساندن ۵ کندل سبز پشت سر هم، قیمت بیت‌کوین حالا در جلسات معاملاتی آسیا به بالای ۵۰هزار دلار رسید.

در لحظه نوشتن این گزارش، بیت‌کوین در قیمت ۵۰ هزار و ۱۸۰ دلاری معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته رشدی ۲٫۱ درصدی داشته است. عبور بیت‌کوین از کانال ۵۰ هزار دلاری در ادامه روند صعودی است که از ۲۱ ژوئن (دو ماه پیش) آغاز شده است. از آن زمان تا به امروز بیت‌کوین بیش از ۶۵ درصد یا ۲۰ هزار دلار رشد داشته است.

بیت‌کوین نزدیک سقف تاریخی

در قیمت‌های فعلی، حالا بیت‌کوین تنها ۲۲ درصد نسبت به سقف تاریخی ۶۴هزار و ۸۰۰ دلاری خودش فاصله دارد. در حال حاضر این ارز دیجیتال بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه خود معامله می‌شود و یک مقاومت کوچک بین سطوح کنونی و سطح ۵۷ هزار دلاری دارد.

لارک دیویس، فعال بازار رمزارزها پیش‌بینی کرده که در این چرخه بیت‌کوین ۳ برابر شده و قیمت آن ۶ رقمی خواهد شد.

تحلیلگر کردیبول کریپتو اما نسبت به نزدیک شدن بیت‌کوین به مقاومت هشدار می‌دهد و می‌گوید احتمالا در محدوده ۵۲ تا ۶۰ هزار دلاری شاهد یک اصلاح باشیم.

هفته گذشته، تحلیلگر پلن‌بی پیش‌بینی کرده بود که بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۱ وارد کانال ۱۰۰ هزار دلاری خواهد شد. او پیش از این هم اعلام کرده بود که در نیمه دوم سال میلادی شاهد روند صعودی بیت‌کوین خواهیم بود که این اتفاق افتاده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار