تذکر شورای رقابت به خودروسازان : بی اجازه گران نکنید!

به گزارش رصد روز،شورای رقابت در نامه‌ای خطاب به سازمان حمایت و همچنین وزارت صمت بر این نکته تاکید کرد که افزایش قیمت محصولات مغایر با فرمول شورا مجاز نیست. شورای رقابت در نامه‌ای با امضای محمود دودانگه، نایب رئیس این شورا خطاب به سازمان ح...

به گزارش رصد روز،شورای رقابت در نامه‌ای خطاب به سازمان حمایت و همچنین وزارت صمت بر این نکته تاکید کرد که افزایش قیمت محصولات مغایر با فرمول شورا مجاز نیست.

شورای رقابت در نامه‌ای با امضای محمود دودانگه، نایب رئیس این شورا خطاب به سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همچنین رونوشت به معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت بر این نکته تاکید کرد که هرگونه رویه‌های مغایر با دستورالعمل ۵۴۳ و مصوبات این شورا از جمله تعیین یا افزایش قیمت محصولات خودروسازان توسط ایشان مجاز نیست.

در این راستا، سپهر دادجوی توکلی با اشاره به تعیین میزان افزایش قیمت محصولات داخلی خودروسازان توسط شورای رقابت عنوان کرد: هنوز میزان افزایش قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت تعیین تکلیف نشده است و در این میان برخی شرکت‌ها در افزایش قیمت خودروهای مونتاژی پیش دستی کرده و قبل از دستورالعمل شورا اقدام به افزایش قیمت این محصولات کرده‌اند. درحالی که این اقدام مجاز نیست.

وی ادامه داد: افزایش قیمت باید طبق فرمول باشد و باید تا زمانی که شورای رقابت قیمت خودروهای مونتاژی را اعلام می‌کند، صبر کنند.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط