تراز ۶۴ هزار میلیاردی بانک صادرات در ۸ ماهه سال

به گزارش اختصاصی رصد روز، بانک صادرات در حالیکه در کارنامه نیمسال ۱۴۰۱ سود انباشته ۲۹ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریالی را رقم زد و از این حیث برخی از شاخصه های مهم مالی خود را جابجا نموده بود در ادامه نیز روند رو به رشد خود را حفظ کرد. بررسی ها ن...

به گزارش اختصاصی رصد روز، بانک صادرات در حالیکه در کارنامه نیمسال ۱۴۰۱ سود انباشته ۲۹ هزار و ۹۷۹ میلیارد ریالی را رقم زد و از این حیث برخی از شاخصه های مهم مالی خود را جابجا نموده بود در ادامه نیز روند رو به رشد خود را حفظ کرد.

بررسی ها نشان میدهد که بانک صادرات در در پایان آبان سال جاری موفق به تحقق بیش از ۳۲۳ هزار میلیارد ریال درآمد شد که سهم درآمد تسهیلات اعطایی با بیش از ۲۶۰ هزار و ۲۹ میلیارد ریال ۸۰ درصد سبد درآمدی این بانک بود.

درآمدهای کارمزد بانک صادرات نیز با ثبت ۳۵ هزار و ۴۵۱ میلیارد ریال سهم ۱۱ درصدی در مجموع درآمدهای خلق شده داشت تا نقش آفرینی درآمدهای عملیاتی بانک قابل توجه باشد.

بانک صادرات همچنین در این بازه زمانی و در نوسانی ترین شرایط اقتصادی موفق شد تا میزان درآمدهای سرمایه گذاری خود را به ۲۳ هزار و ۹۰۶ میلیارد ریال برساند.

از طرفی با در نظر گرفتن ردیف هزینه ها مشخص می شود که مجموع هزینه های مالی این بانک در پایان آبان ۲۵۹ هزار و ۶۶ میلیارد ریال است که از این مقدار ۲۱۹ هزار و ۸۶۹ میلیارد ریال مربوط به سود سپرده هاست و هزینه های مالی و کارمزد به ترتیب ۳۲.۵۱۹ و ۷.۰۳۸ میلیارد ریال نشان میدهد.

با این حساب بانک صادرات در پایان ۸ ماهه سال جاری تراز مالی مثبت ۶۴ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریالی را خلق کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار