تردد این خودروها در سیزده بدر ممنوع است

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد کامیون‌ها و تریلرها به غیر از کامیون‌ها و تریلرهای حاوی مواد سوختی و فاسدشدنی فردا ۱۳ فروردین در جاده‌های کشور ممنوع است.

به گزارش رصد روز، رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد کامیون‌ها و تریلرها به غیر از کامیون‌ها و تریلرهای حاوی مواد سوختی و فاسدشدنی فردا ۱۳ فروردین در جاده‌های کشور ممنوع است.

سرهنگ احمد شیرانی روز جمعه در گفت و گویی خبری افزود: باتوجه به نزدیک شدن به پایان تعطیلات، سفرهای نوروزی نیز رو به اتمام است و روز گذشته شاهد ترافیک در بیشتر محورهای کشور بودیم.

وی ادامه داد: اکنون بار سفرهای برگشت در محورهای ترافیکی و محورهای اصلی کشور آغاز شده و عمده سنگینی ترافیک در محور شمال به جنوب جاده چالوس و جاده هراز مشاهده می‌شود.

شیرانی اظهارداشت: برنامه پلیس برای امروز جمعه ۱۲ فروردین این است که چنانچه ظرفیت این محورها به حالت اشباع برسد، در ساعات آینده دو محور چالوس و هراز از شمال به جنوب یکطرفه شود و بر این اساس جاده هراز از رودهن محدودیت تردد اعمال خواهد شد و در جاده چالوس از ابتدای آزادراه تهران شمال محدودیت تردد برای کلیه وسایل نقلیه را داریم.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور به هموطنان توصیه کرد باتوجه به ترافیک در جاده‌ها با صبر و آرامش رانندگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، اصرار به رانندگی طولانی مدت و عدم توجه به جلو در هنگام رانندگی چهار علت اصلی تصادفات جاده‌ای است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط