تصویب بودجه دولت رئیسی تغییر کرد

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب دو مرحله‌ای بودجه ۱۴۰۲ در مجلس خبر داد. به گزارش رصد روز،رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب دو مرحله‌ای بودجه ۱۴۰۲ در مجلس خب...

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب دو مرحله‌ای بودجه ۱۴۰۲ در مجلس خبر داد.

به گزارش رصد روز،رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از تصویب دو مرحله‌ای بودجه ۱۴۰۲ در مجلس خبر داد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوی، اظهار کرد: قرار است دولت لایحه بودجه را به زودی مجلس ارائه کند.

وی با بیان اینکه دولت احتمالا لایحه بودجه سال آینده را این هفته به مجلس ارسال کند، خاطرنشان کرد: امسال تصویب بودجه دو مرحله‌ای خواهد بود. یعنی ابتدا کلیات و احکام را مصوب می‌کنیم و برای دولت می‌فرستیم تا دولت بر اساس آن جداول بودجه را به مجلس بفرستد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اضافه کرد: دولت یک ماه فرصت می‌خواهد تا برنامه توسعه را آماده کند.

حاجی بابایی افزود: تا دولت جداول بودجه را به مجلس بفرستد، ما برنامه توسعه را پیگیری خواهیم کرد و در حین اینکه برنامه را پیگیری می‌کنم، به جداول هم پرداخته می‌شود.

وی تصریح کرد: احتمالا دیگر شاهد بودجه چند دوازدهم نباشیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط