تغییر رنگ ترسناک شیر مادر به سبز فسفری بعد از ابتلای او و نوزادش به کرونا

مادری که تنها چند ماه از زایمانش می‌گذشت، از سبز شدن رنگ شیر خود بعد از ابتلای او و نوزاد دخترش به کرونا خبر داده است.

به گزارش رصد روز، آنا کورتز می گوید که شیر او در دوران مبارزه با بیماری کرونا هر روز سایه روشن تری یافته و بعد از اینکه تست کرونای او منفی اعلام شد، رنگ شیر او نیز به حالت طبیعی بازگشته است. یک متخصص کودکان که مشاور شیردهی نیز هست، به این مادر اطمینان داده که شیرش سالم است و مدعی شده که تغیی رنگ شیر می تواند ناشی از واکنش آنتی بادی های طبیعی بدن برای مبارزه با ویروس کرونا و مراقبت از نوزاد بوده باشد. کارشناسان حدس می زنند که رنگ سبز فسفری شیر این مادر می تواند در اثر رژیم غذایی او باشد اما آنا ۲۳ ساله می گوید که هیچ تغییری در رژیم غذایی او رخ نداده و شیر او همیشه سفید بوده علیرغم اینکه سبزیجات زیادی می خورده است.

مادری که تنها چند ماه از زایمانش می گذشت، از سبز شدن رنگ شیر خود بعد از ابتلای او و نوزاد دخترش به کرونا خبر داده است.

این مادر اهل مونتری، مکزیک در گفتگو با روزنامه میرور گفته است: «من با پزشک دخترم صحبت کردم که مشاور شیردهی نیز هست و او گفت که این حالت طبیعی است وقتی که مادر بیمار می شود یا نوزاد به سرماخوردگی یا ویروس معده مبتلا می شود و در این موارد رنگ شیر تغییر کرده و با آنتی بادی ها سازگار می شود. دلیل چنین میزانی از تغییر واضح در این مورد این بود که ویروس بسیار قوی بود. به محض اینکه تست کرونایم مثبت شد به من گفت که به شیر دادن به دخترم ادامه دهم زیرا این بهترین چیز برای اوست، از آنجا که شیر هر چیزی که لازم داشته باشد را به او می دهد و اگر بیمار باشد شیر مادر با آن مبارزه می کند».

مادری که تنها چند ماه از زایمانش می گذشت، از سبز شدن رنگ شیر خود بعد از ابتلای او و نوزاد دخترش به کرونا خبر داده است.

کورتز در ادامه تصریح کرد :«بدن شما می داند که چه می کند و اگر در شیر شما تغییری ایجاد می کند این به دلیل چیزی است که بدن شما نیاز دارد». آنا که معلم زبان انگلیسی است و در رشته روانشناسی تحصیل می کند، در ادامه می گوید: «مادران بسیاری متوجه تغییر رنگ شده اند و با افرادی که شرایط مشابهی دارند صحبت کرده ام. آن ها نیز همین تجربه من را داشتند. بیمار شدند و شیرشان تغییر رنگ داد و به شیر دادن به نوزادشان ادامه دادند».

مادری که تنها چند ماه از زایمانش می گذشت، از سبز شدن رنگ شیر خود بعد از ابتلای او و نوزاد دخترش به کرونا خبر داده است.

کارشناسان بریتانیایی می گویند که مادران در صورت ابتلا به ویروس کرونا باید به شیر دادن به فرزند خود ادامه دهند زیرا این کار از نوزادان آن ها در برابر ویروس محافظت خواهد کرد. آن ها می گویند، مطالعات نشان داده که ویروس کرونا وارد شیر مادر نمی شود. آنا و دختر چهار ماهه اش میکایلا، همراه با دیگر اعضای خانواده در ماه ژانویه به کرونا مبتلا شدند. میکایلا در ابتدا تب داشته و سرفه می کرد اما در عرض چند روز خوب شد و آنا نیز می گوید عوارضی شبیه سرماخوردگی را حس کرده و حس بویایی و چشایی اش را در این مدت از دست داده بود.

 

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

 

خبر فوری

مطالب مرتبط