تغییر چهره هومن برق نورد/ آقای بازیگر را نمی شناسید!+ عکس

هومن برق‌نورد (بازیگر ۵۴ساله) با ظاهری کاملا متفاوت که از لاغری شدید او خبر می‌دهد، در مراسم اکران فیلم آپاراتچی شرکت کرد.

به گزارش رصد روز، هومن برق‌نورد (بازیگر ۵۴ساله) با ظاهری کاملا متفاوت که از لاغری شدید او خبر می‌دهد، در مراسم اکران فیلم آپاراتچی شرکت کرد.

هومن برق‌نورد (زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۸ در تهران)، بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی غالباً در فیلم های طنز، ایفای نقش می کند.

وی در سال ۱۳۷۴ با سریال ابووهیب بهلول، وارد قاب تلویزیون شد و با فیلم یک تکه نان در سال ۱۳۸۳، بازی در سینما را تجربه کرد. از مهم‌ترین آثار او، بازی در سریال ساختمان پزشکان در سال ۱۳۸۹ بود او سپس با دزد و پلیس در سال ۱۳۹۱ و سپس دودکش در سال ۱۳۹۲، درخشید. هومن برق نورد در چندین فیلم و سریال در کنار بهنام تشکر، بازی کرده‌ است که بیشتر به عنوان نسخه ایرانی لورل و هاردی از آن‌ها یاد می‌شود.

در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم «سینمامتروپل» به برق نورد اهدا شد. محسن تنابنده با انتشار تصویری از دیپلم افتخار هومن برق‌نورد در حساب اینستاگرام که در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر ۴۱ به این بازیگر اهدا شد، به چند نکته جالب توجه اشاره کرد. تصویر تقدیرنامه اهداء شده به وی دارای خط خوردگی بود و با حواشی زیادی همراه شد.  پس از حواشی بوجود آمده در مورد تصویر دیپلم افتخار مجتبی امینی دبیر چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تصویر اصلی دیپلم افتخار هومن برق نورد را منتشر کرد.


برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار