تفاهم‌نامه فولاد مبارکه با ایرانسل پیام مهمی برای شرکت‌های دانش‌بنیان دارد

فولاد مبارکه ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه فولاد مبارکه با ایرانسل گفت: آرزو دارم که طرح تحول دیجیتال با سرعت انجام شود و تغییرات مدیریتی کشور باعث تغییر در سرعت این طرح نشود.

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه ، حمیدرضاعظیمیان در آیین امضای تفاهم‌نامه فولاد مبارکه با ایرانسل خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه شروع بسیار خوبی است تا با کمک شرکت ایرانسل پروژه‌های طرح تحول دیجیتال در فولاد مبارکه اجرا شوند.

وی افزود: قطعاً اراده و عزم قطعی فولاد مبارکه نه به عنوان یک اقدام ظاهری بلکه به عنوان یک ضرورت در جهت استفاده از نسل پنجم تلفن همراه برای اجرای طرح تحول دیجیتال بسیار جدی است.

تفاهم‌نامه فولاد مبارکه با ایرانسل پیام مهمی برای شرکت‌های دانش بنیان دارد

عظیمیان یادآور شد: امروز فولاد مبارکه با این اقدام اراده قطعی خود را برای اجرای طرح تحول دیجیتال نشان داد که همراهی شرکت ایرانسل در این راستا یاری‌رسان ما خواهد بود.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: تفاهم‌نامه فولاد مبارکه با ایرانسل در راستای هوشمندسازی تولید در این شرکت، پیام مهمی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات دارد تا آن‌ها هم در این راه در کنار ما قرار بگیرند.

ضرورت اجرای هرچه سریعتر طرح تحول دیجیتال در فولاد مبارکه

وی با تأکید بر ضرورت استفاده بیشتر و بهتر فولاد مبارکه از خدمات شرکت ایرانسل اذعان داشت: شرکت ایرانسل در جهت ارتقای سطح تکنولوژی ارتباطات کشور بسیار فعال است و همواره درصدد افزایش راندمان و بهره‌وری بوده است، لذا می‌تواند همراه خوبی برای فولاد مبارکه باشد‌.

عظیمیان ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم‌نامه فولاد مبارکه با ایرانسل بیان کرد: آرزو دارم که طرح تحول دیجیتال با سرعت انجام شود و تغییرات مدیریتی کشور باعث تغییر در سرعت این طرح نشود.

وی در پایان متذکر شد: اگر بخواهیم فولاد مبارکه با همین قدرت تولید و فروش پابرجا باشد لازم است که طرح تحول دیجیتال اجرایی شود.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار